Come Closer Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei, akkurat kjøpt bil og som mange andre så har jeg heller ikke greie på bilstereo. Det står allerede en spiller i bilen, nylig satt inn visstnok. Noe fra DENVER... Og høytalerne bak er greie nok. Men jeg skulle hatt en sub, og jeg regner med at jeg må kjøpe forsterker også. Hadde noe ala DENNE eller DENNE i tankene. Trenger ikke noe syyk bass, men akkurat "nok" Så om jeg kunne fått noe feedback på dette her så hadde det vært bra. Forsterker trenger jeg også, men har 0 peiling på det også På forhånd, takk! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Spilleren er første tingen du bør skifte, Denver er noe av det dårligste som er å finne, anbefaler Pioneer eller Alpine. Subene der er helt godkjent Høyttalere fremme er et must, man snur ikke ryggen til en konsert. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Heh, det er det ja Bra med subene Men forsterker ? Noen forslag der? Samme med høytalere framme? Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Sitter og ser nå igjen, trenger litt hjelp. Men si at jeg skal bytte ut: Høyttalere framme og de som originalt er i hattehylla. Samt kjøpe en sub + forsterker. Sub: DENNE Forsterker: DENNE Spiller: DENNE Høyttalere framme+bak: ?? Hilfe ?? Ser de også har en del PAKKER men er usikker på det der! :!: Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Spilleren har bare 1 linjeutgang, men ellers helt grei... Forsterkeren er fin til fronthøyttalere. Gå heller for en GZ sub enn en billig JBL. Høyttalerene baki kobler du ut, evt kjører rett på spilleren, og fader dem ned slik at du ikke hører dem foran. Foran kjøper du noe fra seas, focal eller morel. Hvor i landet bor du?? har noen forsterkere liggendes jeg Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Helt grønn på dette, så hva vil det si med en linjeutgang ? Kan jeg ikke ha en forsterker som går både på høytalere og sub ? Vil ikke at det skal bli altfor dyrt liksom Kan du linke noe shit til meg, evt. finne dem på BILSTEREOSPESIALISTEN ? Har ingen anelse på hvor store front-høyttalerne kan være heller Bor helt nede på Sørlandet jeg, Flekkefjord for å være nøyaktig Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Får vel bumpe denne tråden. Altså, jeg trenger råd fort ! Har mailet til et par bilstereo-folk, men tydligvis gidder få eller ingen å svare, flott! Så om noen kunne hjelpe meg så jeg kan få kjøpt meg et anlegg, kjerne lage en pakke til meg fra en fabrikant eller foretning. Jeg skal skrive tydelig hva jeg trenger: Komponenter: Subwoofer Spiller (må ha USB) Forsterker(1? 2?) Høyttalere (framme, og evt. bak) Noen som kommer på noe mer? Hva hører jeg på: Mye metall, men også mye hip-hip/techno med mye bass. Eksempler: In Flames, Dimmu Borgir, Kanye West, The Killers Hvor mye vil jeg bruke: Ca 7500 Dette er da til en Mercedes C180 som tydligvis bare har original anlegg i seg, bortsett fra en dårlig Denver spiller. Kom igjen nå, vis litt sympati for en stakkar som meg Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Spiller: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/...p3-usb-deh.html Fronthøyttalere: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...products_id=593 eller 5,25" hvis det er det som passer i bilen din. Sub: Seas lotus 12" http://www.mamut.net/dynabel/subdet158.htm Også har jeg sendt deg PM ang forsterkere Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Takker for svar. Skal se på det Har ikke fått noen PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå