Cryztek Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Fant ikke helt ut hvor jeg skulle plassere denne siden skjermen ikke kvalifiserer som en tv siden det ikke er noen mottaker for det Får bare flytte om du vill moderator Fikk tak i en "NEC PlasmaSync 42VP4" Og har drevet og testa den i et par timer nå og den ser ikke ut til og ville få inn noe bilde på noen av "kanalene" jeg har prøvd. Og den går inn i hvilemodus etter at den har søkt gjennom "kanalene" må skru den av og på etter det for at den skal søke på nytt. vet at det ikke er feil med pc'n siden den finner skjermen og setter oppløsningen automatisk til 1600*1000 kansje litt feil på oppløsningen men husker ikke riktig nummer på siste Noen som vet råd? skulle gjerne hatt denne som "mediasenter" Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 *hoste hoste* Jeg tulla litt med instillingene og nå funker den som bare det Lite minus at det er "brent" inn tv3 og tvnorge ikoner øverst på skjermen vises ikke med mindre det er helt hvitt i bakgrunnen da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå