Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Takler ikke at dama mi kler seg utfordrende


Gjest guestermofo

Anbefalte innlegg

Gjest guestermofo

Hei.

Jeg er av den type gutt som er veldig opptatt av hva jenta mi går kledd i.

Jeg spør henne faktisk "Hva har du hatt på deg idag da?" fordi jeg hater tanken på at andre glor på henne og jeg vil vite hvor utfordrende hun har gått kledd. Og ettersom hun har veldig store pupper, og generelt bare deilig; syns jeg det er grusomt at andre menn og gutter på vår alder glor som de gjør. Jeg føler meg litt som en slags "kontrollfreak"! Noe jeg ikke vil være såklart. Jeg prøver å innse hele tiden at jeg ikke "eier" dama, og at hun må få gjøre som hun vil. Men det hjelper ikke.

Noen som kjenner seg igjen? Jeg vil forandre litt på tankemønsteret mitt angående slike ting.

Identifisert med kroppen hennes til de grader, og det suger. Kroppen hennes er noe jeg syns bare jeg skal få gleden av å beundre på et vis.. Og hvis andre folk og kan sikle, føler jeg at det blir litt delt bort. Anstendige klær ftw, ikke noe singlet/korte tøsete topper etter min mening.

 

Jeg klarer ikke forklare meg bedre. Vil finne ut hva dette er, for det kan ikke være sunt.

 

<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer til å gagne både deg og dama di hvis du lærer deg at gutter kommer til å se på dama di, uansett hvordan hun går kledd. Samtidig er det ikke noe annet enn positivt at dama di blir glodd på, etter som det er et direkte kompliment til deg selv for hvilken kvalitet det er over dama du har klart å fange.

 

Det virker i mot sin hensikt å prøve å kontrollere hva hun går kledd i. Hun vil føle seg fanget og kontrollert, noe som vil gjøre at hun vil søke friheter andre steder. Hvis du klarer å heller sette pris på hvor mye mer deilig hun ser ut for dine øyne når hun går utfordrende kledd, og klarer å innse at det bare er positivt at andre ser på henne, vil hun føle seg mer bundet til akkurat deg.

 

Du vil aldri kunne være den eneste som får se på dama di, med mindre dere flytter til et østlig land der hun blir lovpålagt å gå med burka.. Det er bare å innse det med en gang, og heller fokusere på hvor deilig dama di ser ut, og den ekstra gleden dine øyne får ut av det når hun går utfordrende kledd..

For jeg regner vel med at du selv syns dama di ser deiligere ut i et kort skjørt eller en trang bukse, i forhold til en lang kjole eller baggy treningsbukser?

Lenke til kommentar

Det at andre gutter ser på dama de og har lyst på henne er jo bare et komplimet til deg! Det kan du bare smile for, det er utrolig gøy og gå rundt med dama i byen og vite at guttene er missunnelig på det ;D

 

Men, hvis dama går FOR utfordrene og begynner og lukte på tøs-look, så ville jeg trolig prøvd å få endret dette. Når du er i et forhold, skal du gjøre hverandre bedre. Både utseende og personlig.. Hvis du synes at klestilen ikke er fin, hu ser ut som et billig tøs. Så ville jeg prøvd å gjøre noe med det, men er det bare det at andre ser henne bedre (at hun uthever sine .. ehmm... gode sider?) så får du bare manne deg opp og leve med det ;)

 

Du kan jo også vurdere om hun kler seg slik for å tiltrekke andre, eller fordi hun liker disse klærne og like klesstilen..

Lenke til kommentar

Hva dette er, er vel egoisme. Share the love.

 

For å være ærlig er det bare du som har svaret på dette. Det er mange som har det slik du beskriver, så det er ikke uvanlig. Men det er jo helt klart usunt. Ingen liker kontrollfreaks.

 

Det første som slår meg, er at instinktene dine forteller deg at du må passe på at ingen andre menn får spredd sine frø i din dame som blir til barn som du må ta vare på. Eller kanskje du er redd for at om hun blir for attraktiv, legger andre menn an på henne, og det kan hende hun forlater deg til fordel for en annen mann. Eller kanskje du rett og slett bare er egoistisk - så lenge du har ei fin dame vil menn og gutter stirre på henne, slik er det bare :)

Bare noen tanker jeg hadde.

Lenke til kommentar

Vell, se på det på denne måten:

 

Du har det alle andre vil ha ;)

Og det at andre menns er på henne er vell egentlig det største komplimentet du kan få? Du har ei attraktiv dame, og hun har valgt å være sammen med deg, ikke noen andre.

 

Dog veit jeg ikke hva jeg snakker om, da jeg skjelden er "sjalu" eller noe slikt. Selvfølgelig liker jeg ikke om jenta kler seg "billig", men at hun kler seg sexy når hun skal ut er bare flott.

Lenke til kommentar
Gjest guestermofo

At andre glor på henne i mitt nærvær må jeg bare godta, selv om jeg foretrekker helt klart at hun kler seg anstendig.

Det er bare en annen ting når hun kler seg ganske utfordrende når jeg ikke er til stede. Når hun er rundt andre guttevenner osv. Jeg hater det bare. Er det rart jeg henger meg oppi det, og hater det slik som jeg gjør? Da er det jo ikke meg ho kler seg for, da er det vel oppmerksomhet,blikk, gjentatt bekreftelse på at hu er deilig?

 

En smule eiersyk og kontrollfreak er jeg kanskje, men syns det burde finnes et sted der grensa går, en slags mellomting

Lenke til kommentar
Som sagt, hvis hu kler seg tøeste, ville jeg sagt i fra. Hvis det det bare er at hu har litt utringning og stram bukse, burde du vokse opp litt ;)

Så enig, så enig, og når TS nevner singlet i første innlegg, så får det meg til å tenke at det siste snarere er tilfellet...

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...