gardemayster Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 likte vel egentlig civ3 med alle exp. som bedre enn 1-2, ville vel anbefalt det hvis du har samme smak som meg Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Mine favoritter of ol' Age of Empires 1 og II Half Life Monkey Island 3 Rainbow Six: Rogue Spear Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) De fleste spill jeg kommer på er nevnt, men vil også nevne: Birthright Lords og magic Lords of the realm 2 Rival Realms Pirates Gold Warhammer Dark Omen Fantasy General Endret 4. september 2009 av Crispin Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Merkelig att ingen har nevnt favorittspillet mitt fra den perioden som det er snakk om enda godt for da kan jeg gjøre det selv: Transport Tycoon Deluxe fra 1995 er en skikkelig godbit. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 En klar vinner må være Morrowind, men C&C Generals og Tiberium Sun er ikke langt etter. Et anna som virkelig satte spor, var et bilspill som het Big Bad Racing! Dette var og er bare helt rått da det kom ut. Hvem sier vell nei til å kappkjøre badekarbiler på Venus? ^^ (også krever det heftige 16 mb ram; bare det er sensasjon i seg selv..) Lenke til kommentar
Knutingsen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Merkelig att ingen har nevnt favorittspillet mitt fra den perioden som det er snakk om enda godt for da kan jeg gjøre det selv: Transport Tycoon Deluxe fra 1995 er en skikkelig godbit. Når det spelet kom ut var eg berre to år, men det er fortsatt eit av dei beste spela eg har spelt. Det er forrensten ein gratisutgåve av spelet kallt OpenTTD som ein kam laste ned hvis en ikkje for orginalspelet til å fungera, eller vil kjøre det på til dømes linux. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Støtter de som nevnte Deus Ex og Total Annihilation. Oh, jeg glemte Total Annihilation. Glimrende strategispill. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 - Diablo - Diablo 2 + Expansion - Monkey Island 3 - Warcraft 2 - Magic Carpet - Tyrian - King's Quest VII: The Princeless Bride (1994) - King's Quest: Mask of Eternity (1998) - Grim Fandango Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg vil nevne et spill som betyr masse for meg. Diablo 2! Jeg geeker det enda som bare det. Diablo 2 er elsk, så sinnsykt. <3 Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Diablo 1 og 2, beste spill ever. Sam & Max Day of the tentacle Ports of call (egentlig litt før 1995) Tyrian. Need for Speed I,II,IIse,III og IV. Age of Empire Warcraft I og II Doom 2. Heretic Hexen Duke Nukem Transport Tycoon og Railroad Tycoon. Serious Sam I og II. Lenke til kommentar
retaliate Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Carmageddon var en av mine favoritter Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Diablo spillene uten tvil! 2. Commandos 3. Max Payne 4. StarCraft 5. Mafia 6. Hitman 7. Heroes of Might & Magic 8. Return to Castle Wolfenstein 9. Red Alert 10. Championship Manager Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Legend of Zelda: Ocarina of Time! <3 (Project 64) Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hadde det mye gøy med Sim City 3000. Fikk til slutt Island City til å sitte med høyere kapital enn Metropolis, altså langt over millionen, bare med et veldig mye lavere folketall. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Shit, glemte Startcraft med "Brood War" pakken. Starcraft var veldig stort. Spilte det mye i LAN. Synd det ikke blir mulig med SC2. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Dreamfall og Fable topper listen min Lenke til kommentar
greenman Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 red alert, need for speed og worms var mine favoritter Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg vil nevne et spill som betyr masse for meg. Diablo 2! Jeg geeker det enda som bare det. Diablo 2 er elsk, så sinnsykt. <3 +1 Diablo 1 er gode ting også. Har enda orginal CD og cover på Diablo + Hellfire Edit: det er myyye bra fra denne perioden.. tror det meste er nevnt. så jeg sparer meg en lang liste.. Endret 6. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 1995'ish og fram til 2002... Da tenker jeg mest på "UFO:Enemy Unknown", og oppfølgeren "Terrors from the Deep". Husker jeg brukte mang en kveld på sistnevnte i 96 iallefall. Så kom det jo flere i etterkant da, "Abomination" blant annet. Hvis man liker disse typer taktiske/strategiske spill. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Red Alert 2, Little Big Adventure 2, The Curse of Monkey Island, Grim Fandango. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå