Deadringer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 -Duke Nukem 3D -Wolfenstein 3D -Doom -Quake -Fallout -Fallout 2 -GTA -Settlers 2 -Age of Empires -Starcraft -Warcraft 2 Awesome spill alle sammen, men Dukern er kongen. Lenke til kommentar
MendE Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det faller kanskje ikke helt i smak, men RollerCoaster Tycoon spillet har jeg brukt mange timer på. Du skal i alle fall ikke ha noen problemer med å kjøre det på en laptop. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tropico, man kan jo ikke glemme det. Spiller det enda faktisk. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
tEAm_hAnsEn Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 prøv the elder scrolls 1, 2 og 3 da har du noen uker med spilling foran deg need for speed e også bra Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 De første Settlers spilla (Sliter med å få tak i disse sjøl, så hvis noen kunne gitt meg noen hint hadde det vært gøy ) Settlers 2 + expansion er tilsalgs på gog.com og har vært det en ukes tid nå Little Big Adventure 1 og 2 Dungeon Keeper 1 og 2 Men er det noen som vet hvor man kan få tak i disse godbitene? Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Quake-serien, spesielt nummer 2 i serien i multiplayer. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 1. Gothic 2 (+ev.expansion Night of The Raven) 2. Deus Ex 3. Age of Empires 2 4. Thief 2 5. No One Lives Forever (NOLF) Disse spillene ruler til de grader. Kan ikke se at noen nyere spill har toppet disse.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Baldurs Gate II + Throne of Bhaal. Theif 2 System Shock 2 Endret 4. september 2009 av AvidGamer Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Leste gjennom alle forslagene og når jeg nærmet meg slutten begynte jeg å bli bekymret over at ingen hadde foreslått Mafia. Fantastisk spill. Godt og se at jeg ikke var den eneste som husker det. Var Mafia jeg også tenkte å anbefale. Legger inn enda et godt ord for Mafia, så får trådstarter se om han vil gi det en sjanse - med mindre han allerede har prøvd det, da. Er mange gode forslag i denne tråden, så vet ikke hva jeg skal anbefale uten å repetere det som allerede er sagt. Er massevis av flotte, gamle spill der ute! EDIT: Gamle var ikke helt ordet. Klassikere definerer disse godbitene mye bedre. Slenger ut en video i samme slengen. Endret 4. september 2009 av Smål Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Mafia er desidert en verdi kandidat for min laptop sitter å blar gjennom gog no, mye gosaker der ja. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Støtter de som nevnte Deus Ex og Total Annihilation. Ellers har jeg brukt en del timer på følgende: Master of Orion II Shadow Man Fragile Allegiance Sid Meier's Alpha Centauri Unreal Tournament Privateer 2 Populous: The beginning Archimedean Dynasty Black & White Wing Commander: Prophecy Longbow 2 I.G.I 2: Covert strike Soldier of fortune Endret 4. september 2009 av Raven_Heart Lenke til kommentar
wisetorsk Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Half-life uten tvil!. Og rct 1 Lenke til kommentar
mtw Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hva med LucasArts . DOTT, Sam & Max, The dig, Monkey Island osv. Noe av det er vel på steam: http://store.steampowered.com/search/?term=lucasarts Ellers så finner du vel endel i "billigkorger" på elektrosjappene. Lenke til kommentar
Vale Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kan anbefale Grim Fandango, selv om det er nevnt... Sitter og spiller det nå for tiden, faktisk:) Står seg meget bra på flere måter. Artig historie og god gameplay... Passe vanskelig og bra høy LOL faktor, syns jeg da. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 -edit knappen @£$€ seg til, så nytt innlegg.. Jeg glemte Sierra (On-Line). Kings/Space/Police Quest, Larry, Gabriel Knight og Phantasmagoria (7cder..jippi.. ) m.fl. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fant en samleboks i Sverige med alle Police Quest og Space Quest spillene på DVD. Men nesten ingen virker i windows lengre såklart. Bummer. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Total Annihilation.Fragile Allegiance Privateer 2 Jeg har dog bare spilt det første Privateer spillet, noe som er og var sjef. Fragile Allegiance spiller jeg en gang iblant enda. Hadde punget ut mye for å få en verdig oppfølger. The Settlers 2 er kanskje beste i serien. Ser ingen har nevnt det første X-Wing spillet. Føler for å fylle min Acer Aspire One med slike spill :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Pokemon til GBC. Fant frem en Emulator for en uke siden og spilte gjennom på 2 dager. Herlig. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Så jeg er på jakt etter gode gammle spill fra 1995 - 2002. Hva var dine favoritt spill fra denne perioden? Tenkte jeg skulle quote trådstarter her. Police Quest osv blir vel for gamle for denne perioden. Endret 4. september 2009 av -sparks- Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 kjapt kommer jeg på fallout 1 & 2, diablo, nfs prorsche, sim city 2000, wolfenstein 3d, shadow warrior og doom 1 & 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå