thamule Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Eg berre må poste dette bildet. Viss det er slik frp driv valgkamp så synst eg litt synd i dei. Legg godt merke til kvar reklameboden deira er plassert. Endret 28. august 2009 av thamule Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hirr. Der har du jamen meg fanget essensen av Frp, gitt. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 So han Starheim er vekk til Førde med oppgulpet sitt no ja. No har han lova at landbruksstøtta ikkje skal kuttast òg. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Eg berre må poste dette bildet. Viss det er slik frp driv valgkamp så synst eg litt synd i dei. Legg godt merke til kvar reklameboden deira er plassert. Er ikke noe nytt at partiene har stands på torg/kjøpesentre osv. Frp er intet unntak i så måte. Husker selv fra barnsben av da alle partiene hadde stands ved den lokale butikken. Lenke til kommentar
Jens72 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var kanskje det at valgkamp-traileren var parkert på HC-parkeringen. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Var kanskje det at valgkamp-traileren var parkert på HC-parkeringen. hehe...et moment ja. Men det må jo bety at frp hater handikappede. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ja, helt garantert. Står jo nesten svart på kvitt det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Bildet virker ikke. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Bildet virker ikke. Jo? Eller nei? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Øh, nei det virker ikke. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Typisk norsk dette her egentlig. Hva så om de står på HC-plass? Verdens undergang, eller hadde det vært nok med et spørsmål om de kunne flytte seg hvis det var behov. Dette blir litt som Frp som klager på homoparden en gang i året. Folk kan bli støtt av slikt, og i dette tilfellet kan det jo være en HC som ikke får parkert eksakt der. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Kven har nevnt noko om verdens undergang? Eg synst berre det er litt slapt av eit parti som prøver å framstå som seriøse, å parkere opp 3 handikapparkeringsplassar. Og så må eg ærlig inrømme at eg synst det er litt morro og eg, men det er visst ikkje lov i Luftborland Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Øh, nei det virker ikke. Jo det har verka heile tida. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 No fjerna eg det og lasta det opp på nytt. Funkar det fortsatt ikkje? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Kven har nevnt noko om verdens undergang? Eg synst berre det er litt slapt av eit parti som prøver å framstå som seriøse, å parkere opp 3 handikapparkeringsplassar. Og så må eg ærlig inrømme at eg synst det er litt morro og eg, men det er visst ikkje lov i Luftborland Joda, et forsåvidt artig paradoks. Men det sier garantert ikke noe om Frp som parti, fordi jeg finner det rimelig tvilsomt at sjåføren er offisielt medlem av partiet. Jeg påpeker bare at dette er veldig typisk norsk, ikke spesielt rettet mot deg altså. Alltid skal man ta alle eventualiteter til lags osv. Veldig sosialdemokratisk Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva om sjåføren av lastebilen faktisk har lov til å parkere der? Hva om de har leid inn en handicapped sjåfør? Eller om de har fått tilatelse om å stå der. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva om sjåføren av lastebilen faktisk har lov til å parkere der? Hva om de har leid inn en handicapped sjåfør? Eller om de har fått tilatelse om å stå der. Altså, hvis bilen er full av Frp-folk, har de jo all grunn til å stå der de står. Knis. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tipper de har plassert handicap-plassene et annet sted. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Tipper de har plassert handicap-plassene et annet sted. Tvilsomt... Dessuten er alle andre parkeringsplassar lenger frå hovedinngangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå