Gå til innhold

FrP sin valgkampsstrategi? Se bilde.

thamule

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg berre må poste dette bildet. Viss det er slik frp driv valgkamp så synst eg litt synd i dei. Legg godt merke til kvar reklameboden deira er plassert.

Er ikke noe nytt at partiene har stands på torg/kjøpesentre osv. Frp er intet unntak i så måte. Husker selv fra barnsben av da alle partiene hadde stands ved den lokale butikken.

Lenke til kommentar

Typisk norsk dette her egentlig. Hva så om de står på HC-plass? Verdens undergang, eller hadde det vært nok med et spørsmål om de kunne flytte seg hvis det var behov. Dette blir litt som Frp som klager på homoparden en gang i året. Folk kan bli støtt av slikt, og i dette tilfellet kan det jo være en HC som ikke får parkert eksakt der.

Lenke til kommentar

Kven har nevnt noko om verdens undergang?

Eg synst berre det er litt slapt av eit parti som prøver å framstå som seriøse, å parkere opp 3 handikapparkeringsplassar.

Og så må eg ærlig inrømme at eg synst det er litt morro og eg, men det er visst ikkje lov i Luftborland :)

Lenke til kommentar
Kven har nevnt noko om verdens undergang?

Eg synst berre det er litt slapt av eit parti som prøver å framstå som seriøse, å parkere opp 3 handikapparkeringsplassar.

Og så må eg ærlig inrømme at eg synst det er litt morro og eg, men det er visst ikkje lov i Luftborland :)

Joda, et forsåvidt artig paradoks. Men det sier garantert ikke noe om Frp som parti, fordi jeg finner det rimelig tvilsomt at sjåføren er offisielt medlem av partiet.

Jeg påpeker bare at dette er veldig typisk norsk, ikke spesielt rettet mot deg altså. Alltid skal man ta alle eventualiteter til lags osv. Veldig sosialdemokratisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...