Ansiktets fjes Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei, jeg trenger et belte, men når jeg går rundt på det lokale kjøpe-senteret finner jeg aldri noe jeg liker... Belte jeg har nå har en helt "vanlig" firkantet beltespenne, men beltet er av tøy... Skal kjøpe 2 belter, 1 til dress. Og gjerne et hvit belte som går igjenn i de hvite skoene mine Så jeg trenger forslag til begge beltene! Det er lenge siden jeg har eid et skikkelig belte, så vet ikke helt hva jeg skal se etter Edit: tenkte dette til dress o.l. koster 130,- på HM .Salbu! Endret 27. august 2009 av Salbu Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Det var fint Og såpass rimelig at du kan ha det til du finner noe du liker enda bedre. Endret 27. august 2009 av Erigon Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 400-500,- for "daglidags-belte" og 100-200,- for belte til dress... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Legg til 100,- på hverdags belte så tar du en titt på ToS. Om budsjettet på dressbeltet er så lavt, så hadde jeg tatt det fra HM. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Skal du kjøpe et belte til dress ville jeg valgt et smalere. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ja, tror jeg går for det fra HM, vil ikke bruke så mye penger på dressbeltet, siden jeg bruker dress 2-3 ganger i året og jeg er ikke lagd av penger... Jeg så litt på dette beltet, og likte det ganske godt, kan få det til 360,- inkludert frakt: ToS er det et belte eller en butikk Har ikke serlig peiling .Salbu! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Det hvite skinnbeltet er utrolig harry. Kjøp heller et svart belte, om du skal bruke det hver dag. ToS står for Tiger of Sweden, som er et klesmerke. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Ok, skal sjekke ut ToS Vil ikke ha svart belte til hverdags siden jeg vil at det skal gå igjenn i skoene mine, som er hvite. Bruker som oftest grå bukse, hvit pique og mine hvite sko, så tenkte det ville blitt kult med hvit belte... Noen ideer til hvor jeg kan få tak i et smalere fkm? .Salbu! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du får det så og si overalt, i hvilken som helst herreforretning. Og det hvite beltet var harry.. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Får ta meg en tur innom noen butikker i den kommende uken da Fant ingen belter på ToS sin hjemmeside som jeg likte... Sier dere at jeg ikke skal velge hvitt belte, eller ikke velge belte med DEN beltespennen? .Salbu! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ikke hvit belte, heller ikke det beltespennet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Et smalt hvitt belte kan se greit ut, men hvite belter ser som regel harry ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå