sokkrygeren Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Etter å ha oppgradert linja har jeg fått denne beskjeden fra Ventelo: "Din bestilling av oppgradering til ADSL 2+ er nå levert. Dersom du bruker et ADSL2+ kompatibelt modem skal din nye tjeneste nå være operativ." Linja er 20/1 Mbps. Har målt den nye hastigheten til mellom 4 og 9 via speedtest. Nåværende modem er Jensen Air:link WBR 7954 LongRange. Er det ikke godt nok, eller bør jeg klage på hastigheten? Lenke til kommentar
rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 ... Nåværende modem er Jensen Air:link WBR 7954 LongRange. Det eneste jeg finner Jensen WBR 7954 er at det er en router og ikke et modem. ( http://www.jensenscandinavia.com/downloads...ionGuide_NO.pdf ) Sjekk at du har et ADSL2 modem. Skal du måle ekstern hastigeten kobler du deg rett på modemet og ikke via routeren. Lenke til kommentar
sokkrygeren Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Oj, svært urutinert av meg.. Hatten av for de som svarte her Uansett, direkte tilkoblet Inteno ADSL2+ modemet har jeg en hastighet på 8/0,4 Mbps (ping 15 ms). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå