Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hva skiller en mann som er interessert i ei jente/dame, fra en som bare er en omgangsvenn? Jeg har falt pladask for en mann jeg har kjent i noen år. Vi har hatt en del kontakt, særlig nå i det siste. Det har aldri vært noen form for roting inne i bildet. Jeg har så lyst til å bare fortelle han hvor forelsket jeg er i han, men vet ikke om jeg er på "trygg grunn". Han har ikke hatt kjæreste som jeg vet om, og jeg tror han har noen kvinnelige venner. Jeg er jo selvsagt redd for at jeg "bare" er en av dem. Han spør meg ofte til råds. Han nevner ting som at han en dag vil gifte seg, og få barn. Han lurer på hvor jeg kunne tenke med å bo etterhvert. Han møter meg med en klem, og avslutter med det samme. Han er oppriktig interessert i meg som menneske, og vi har mange gode samtaler om stort og smått her i livet. Jeg har tatt ham i å diskret prøve å finne ut om jeg treffer andre o.l. Jeg kjenner en venn av han, og han kom tilfeldigvis inn på om jeg visste hvor denne mannen bodde. Jeg tolket det dithen at han ville finne ut om jeg noengang hadde besøkt ham på noen måte. Jeg har tatt han i å forsiktig kikke etter om jeg ser på andre menn osv. Han husker alt jeg har fortalt ham, mer enn hva jeg husker selv. Han gir meg komplimenter. Via andre har jeg fått vite at han ofte spør etter meg. Nå sist har han invitert meg på kino. Og på besøk. Og på tur med ham. Han holder blikket mitt, og slipper det ikke. Spør hva han tenker på..."- ingenting". Er dette en mann som er interessert i "noe mer"? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ut i fra det du sier så virker det som om han liker deg ganske godt Snakk med han er vell et av de vanlige rådene Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ut i fra det du sier så virker det som om han liker deg ganske godt Snakk med han er vell et av de vanlige rådene Takk for det..jeg håper sånn at han liker meg som litt mer enn en omgangsvenn.. Jeg er bare redd for å ta en prat som ender med at han sitter der som et stort spm.tegn mens jeg leter etter et hull i bakken eller noe.. Hadde håpet at han med en tur på kino kunne tatt hånda mi eller noe.. *håpe-håpe* Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Alle tegnene er til stede, og her er det bare å ta sjangsen og la det stå til Hvis han aldri har hatt kjæreste, så er han veldig usikker på hvordan han skal gå frem, og hva han skal gjøre. Han er livredd for å krysse noen av grensene dine, og livredd for å miste deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, og vet hvor forferdelig vanskelig det kan være som sjenert gutt å ta det første skrittet. Så det jeg vil råde deg til er å være den som tar det første skrittet. Jeg kan med 99% sikkerhet si at han er intressert, så det eneste du trenger å gjøre er å ta hånden hans neste gang dere er ute/ser film sammen/er på kino/hvor som helst. Det vil bli positivt mottatt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Alle tegnene er til stede, og her er det bare å ta sjangsen og la det stå til Hvis han aldri har hatt kjæreste, så er han veldig usikker på hvordan han skal gå frem, og hva han skal gjøre. Han er livredd for å krysse noen av grensene dine, og livredd for å miste deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, og vet hvor forferdelig vanskelig det kan være som sjenert gutt å ta det første skrittet. Så det jeg vil råde deg til er å være den som tar det første skrittet. Jeg kan med 99% sikkerhet si at han er intressert, så det eneste du trenger å gjøre er å ta hånden hans neste gang dere er ute/ser film sammen/er på kino/hvor som helst. Det vil bli positivt mottatt. Takk for svar og råd! Jeg håper at du har rett.. Han har ikke hatt kjæreste som jeg vet om nei.. på en måte er han selvsikker, men ikke noe dreven på jentefronten, tror jeg..jeg er nesten litt redd for at jeg undervurderer ham der, og at han er mer trygg på ting enn jeg kanskje tror. For han er så utrolig oppegående, og jeg kan jo bare ikke skjønne at ikke han skulle ha draget på alle jenter i hele verden. Sukk...jeg er så inderlig forelska i ham. Jeg må se hva jeg tør å gjøre..jeg vil ikke miste han eller sjansen til å kunne få han på den måten.. Takk for svar i allefall Lenke til kommentar
Gjest håper Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg ble nesten litt berørt av innlegget ditt, da alt du skriver passer ekstremt godt med "forholdet" jeg har med en veninne. Haha, sjansen er for liten, men jeg liker å tenke at du er veninnen min! Haha. Hvor gammel er du? Fornavn? I så fall er det gjensidig, ha! Men som det blir sagt, om du tar tak i hånden hans får du uten tvil bekreftet det. Det letteste er egentlig å fortelle han det, og jeg tror ikke han blir skremt om han i verste fall ikke liker deg på samme måte. Det verste må ja være at det ikke skjer noe fordi ingen tørr å ta sjansen! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Til TS: Prøv deg! Tegnene er der, og livet er altfor kort til å gå rundt å lure på ting! Til håper: Etter som du tydeligvis er i samme situasjon må jeg si det samme til deg.. Prøv deg på venninnen din før det er for sent! Har en meget god venninne jeg fikk på skolen hvor jeg var for feig til å prøve meg.. Hun er nå sammen med en annen fyr, og jeg har ikke ord på hvor mye jeg angret på at jeg ikke turte ta sjangsen.. Er over henne nå heldigvis og har henne som en kjempevenninne, men angeren på den tiden var ikke veldig god.. Edit: Hadde forøvrig vært utrolig morro om TS og håper var vennene som går om hverandre her.. Så til dere begge, hold oss godt oppdatert Endret 31. august 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hva skiller en mann som er interessert i ei jente/dame, fra en som bare er en omgangsvenn? Jeg har falt pladask for en mann jeg har kjent i noen år. Vi har hatt en del kontakt, særlig nå i det siste. Det har aldri vært noen form for roting inne i bildet. Jeg har så lyst til å bare fortelle han hvor forelsket jeg er i han, men vet ikke om jeg er på "trygg grunn". Han har ikke hatt kjæreste som jeg vet om, og jeg tror han har noen kvinnelige venner. Jeg er jo selvsagt redd for at jeg "bare" er en av dem. Han spør meg ofte til råds. Han nevner ting som at han en dag vil gifte seg, og få barn. Han lurer på hvor jeg kunne tenke med å bo etterhvert. Han møter meg med en klem, og avslutter med det samme. Han er oppriktig interessert i meg som menneske, og vi har mange gode samtaler om stort og smått her i livet. Jeg har tatt ham i å diskret prøve å finne ut om jeg treffer andre o.l. Jeg kjenner en venn av han, og han kom tilfeldigvis inn på om jeg visste hvor denne mannen bodde. Jeg tolket det dithen at han ville finne ut om jeg noengang hadde besøkt ham på noen måte. Jeg har tatt han i å forsiktig kikke etter om jeg ser på andre menn osv. Han husker alt jeg har fortalt ham, mer enn hva jeg husker selv. Han gir meg komplimenter. Via andre har jeg fått vite at han ofte spør etter meg. Nå sist har han invitert meg på kino. Og på besøk. Og på tur med ham. Han holder blikket mitt, og slipper det ikke. Spør hva han tenker på..."- ingenting". Er dette en mann som er interessert i "noe mer"? Hva tror dere? IMO kanskje detter er bare meg, men hørres ut som dere er sammen allerede:) lykke til:) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg ble nesten litt berørt av innlegget ditt, da alt du skriver passer ekstremt godt med "forholdet" jeg har med en veninne. Haha, sjansen er for liten, men jeg liker å tenke at du er veninnen min! Haha. Hvor gammel er du? Fornavn? I så fall er det gjensidig, ha! Men som det blir sagt, om du tar tak i hånden hans får du uten tvil bekreftet det. Det letteste er egentlig å fortelle han det, og jeg tror ikke han blir skremt om han i verste fall ikke liker deg på samme måte. Det verste må ja være at det ikke skjer noe fordi ingen tørr å ta sjansen! Takk for svar! Og jeg liker å tro at du er vennen min Si noe om deg da..kanskje jeg kjenner deg igjen Og er det ikke deg, da må uansett ha lyjje til med din venn..håper at det blir bra! Ja det verste må jo være at ingenting skjer fordi ingen tør å gjøre noe.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva skiller en mann som er interessert i ei jente/dame, fra en som bare er en omgangsvenn? Jeg har falt pladask for en mann jeg har kjent i noen år. Vi har hatt en del kontakt, særlig nå i det siste. Det har aldri vært noen form for roting inne i bildet. Jeg har så lyst til å bare fortelle han hvor forelsket jeg er i han, men vet ikke om jeg er på "trygg grunn". Han har ikke hatt kjæreste som jeg vet om, og jeg tror han har noen kvinnelige venner. Jeg er jo selvsagt redd for at jeg "bare" er en av dem. Han spør meg ofte til råds. Han nevner ting som at han en dag vil gifte seg, og få barn. Han lurer på hvor jeg kunne tenke med å bo etterhvert. Han møter meg med en klem, og avslutter med det samme. Han er oppriktig interessert i meg som menneske, og vi har mange gode samtaler om stort og smått her i livet. Jeg har tatt ham i å diskret prøve å finne ut om jeg treffer andre o.l. Jeg kjenner en venn av han, og han kom tilfeldigvis inn på om jeg visste hvor denne mannen bodde. Jeg tolket det dithen at han ville finne ut om jeg noengang hadde besøkt ham på noen måte. Jeg har tatt han i å forsiktig kikke etter om jeg ser på andre menn osv. Han husker alt jeg har fortalt ham, mer enn hva jeg husker selv. Han gir meg komplimenter. Via andre har jeg fått vite at han ofte spør etter meg. Nå sist har han invitert meg på kino. Og på besøk. Og på tur med ham. Han holder blikket mitt, og slipper det ikke. Spør hva han tenker på..."- ingenting". Er dette en mann som er interessert i "noe mer"? Hva tror dere? IMO kanskje detter er bare meg, men hørres ut som dere er sammen allerede:) lykke til:) Takk for svar, og for at du tror det Jeg er kanskje litt for tålmodig innimellom..men har liksom troen på at ting må gå sin gang.. Men det er hardt å være tålmodig også, det er en styrkeprøve innimellom, for man vil jo bare vite - fort. Men han er verdt å vente på, kloke mannen.. jeg er så forelska at åh. Måtte han like meg på samme måten..amen Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Alle tegnene er til stede, og her er det bare å ta sjangsen og la det stå til Hvis han aldri har hatt kjæreste, så er han veldig usikker på hvordan han skal gå frem, og hva han skal gjøre. Han er livredd for å krysse noen av grensene dine, og livredd for å miste deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, og vet hvor forferdelig vanskelig det kan være som sjenert gutt å ta det første skrittet. Så det jeg vil råde deg til er å være den som tar det første skrittet. Jeg kan med 99% sikkerhet si at han er intressert, så det eneste du trenger å gjøre er å ta hånden hans neste gang dere er ute/ser film sammen/er på kino/hvor som helst. Det vil bli positivt mottatt. Takk for svar og råd! Jeg håper at du har rett.. Jeg kan garantere deg at han har rett. Syns du bør ta sjangsen, og hvis han er såpass oppegående som du sier tviler jeg på at han kommer til å reagere på en tullete måte hvis du forteller ham at du liker ham. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lillemeg_* Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Alle tegnene er til stede, og her er det bare å ta sjangsen og la det stå til Hvis han aldri har hatt kjæreste, så er han veldig usikker på hvordan han skal gå frem, og hva han skal gjøre. Han er livredd for å krysse noen av grensene dine, og livredd for å miste deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon selv, og vet hvor forferdelig vanskelig det kan være som sjenert gutt å ta det første skrittet. Så det jeg vil råde deg til er å være den som tar det første skrittet. Jeg kan med 99% sikkerhet si at han er intressert, så det eneste du trenger å gjøre er å ta hånden hans neste gang dere er ute/ser film sammen/er på kino/hvor som helst. Det vil bli positivt mottatt. Takk for svar og råd! Jeg håper at du har rett.. Jeg kan garantere deg at han har rett. Syns du bør ta sjangsen, og hvis han er såpass oppegående som du sier tviler jeg på at han kommer til å reagere på en tullete måte hvis du forteller ham at du liker ham. Takk Grunnen til at jeg spør her, er jo for at jeg vil samle opp nok "mot" til å tørre, eller til å tro på at han liker meg på den måten. Og så blir det til at man går og ser etter tegn. Jeg er bare så redd for å "overdramatisere" - at han egentlig er normalt hyggelig, og får seg et lite sjokk i hverdagen hvis jeg tar hånden hans plutselig. "Hva er det du egentlig holder på med?" Hehe, huff Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det du driver med er overanalysering. Hver gang du finner et tegn fra han om at han liker deg mer som en venn vil nervøsiteten din finne en grunn til å bevise det motsatte og hindre deg fra å gjøre noe med det. Og han går sikkert rundt og tenker på akkurat det samme, og gjør heller ingen ting fordi du ikke viser nok interesse. Det værste som kan skje er at det ikke skjer noe med dere i det hele tatt, fordi ingen turte å gjøre noe.. Ta sjangsen! Du kommer ikke til å angre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå