SuperEkstraDS Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Min Samsung LE46M87BDX er ikke like kjær som ønsket... Når TVn blir slått på kommer bildet opp kun et lite øyeblikk før det slukker igjen. Lyden er helt i orden. Om TVn står PÅ en stund / lenge og får gått seg "varm" kan den slås av og på igjen,- og alt er som det skal være. Problemene har oppstått tidligere, forsvunnet og er nå tilbake igjen. -Tror det har noe med luftfuktighet og temperatur å gjøre siden problemene oppsod for første gang på sensommer/høst i fjor, mens de forsvant igjen når inneklimaet ble varmere, tørrere og mer stabilt nærmere vinteren. Det viser seg at nettbutikken TVt ble kjøpt hos har paralellimportert denne og senere gått konkurs. Dermed fraskriver Samsung Nordic seg garantiansvar og regninga havner vel hos meg. Når dette som forklart ikke er en stabil feil frykter jeg feilsøkningskostnader og flere runder til reparatøren... Om det er noen som har erfaring med dette eller liknede problemer ber jeg ydmykt om at dere deler disse med meg. Kvalifiserte antagelser mottas også med takk. Lenke til kommentar
SuperEkstraDS Skrevet 29. august 2009 Forfatter Del Skrevet 29. august 2009 Forskningen har fortsatt i påvente av respons... Det jeg har hittil: -TVn har virket helt fint gjennom vinteren. -Den slo seg vrang (igjen) når sommerværet ble fuktig. -Den har vært så og si ikke fungerende de siste dagene. -Jeg har i natt hatt på varme og luftavfuker -og i morges fungerer bildet som det skal med en gang. Siden jeg har lien peiling på TV og elektronikk må jeg spørre: Hvilke komponenter i en TV har størst sansynlihet til å svikte ved høy luftfuktighet, evt i kombinasjon med kjølig vær? Takker på forhånd for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå