Gå til innhold

Hvilken plass er tråden på- leken

dronjom

Anbefalte innlegg

Denne tråden er slik at man skriver tallet ut fra hvilken plass tråden ligger på i Lekeplassen-forumet. Så skaff flest mulig poeng! :)

Altså dersom den er den siste det er blitt skrevet noe i, altså ingen andre i mellomtiden, skriver man tallet 1. Dersom det er 5 stykker som har postet i mellomtiden i andre tråder er det post nummer 6 og man skriver da tallet 6. Get it? Man får høyere credit dersom det er lenge siden noen har skrevet i den og man dukker opp med et høyt tall. Slik at når det er mye trafikk i tråden blir det mange 1-ere og 2-ere, mens når det blir pauser blir tallene litt høyere, men da er det litt sjansespill å vente til en annen tar poengene istedet dersom du ikke rekker det, og man er plutselig tilbake på 1. Så kan jeg legge sammen summene til alle deltagerne. Dvs 1 poeng dersom noen poster umiddelbart etter forrige person, 2 poeng dersom det er en som har postet i mellomtiden i en annen tråd i samme forum, og 20 poeng dersom det har blitt skrevet i 19 andre tråder i mellomtiden osv osv. Man må med andre ord ut på Lekeplassen-oversikten og telle hvor langt ned på listen man finner denne tråden. Dersom det er flere sider bare ganger man antallet hele sider med 30 og legger til antall tråder på den siste siden. (bortsett fra side 1, der er det 23 tråder) Prøv å ungå juksing. Sticky trådene gjelder ikke, så begynn å telle fra postene under dem! Man kan kun poste to ganger på rad dersom det blir flere poeng enn 20, da er det lov. :)

Det er altså en fordel for spenningen hvis tråden skulle dø ut iblant, for da blir det mange poeng å hente! :) Så til deg som eventuelt finner tråden langt nede på listen: her er gratis poeng. :)

--------------------------

Score table

1. Latias: 663p

2. Merkwürdichliebe: 318p

3. Therawyn: 295p

4. Morgh: 250p

5. Bikkebakke: 173p

6. Dronjom: 122p

7. Melissa: 109p <-- siste 109p

8. ColdIce: 77p

9. Hoikka: 53p

10.Olum: 51p

11.Joario: 47p

12.MrSnafus: 44p

13.JT_NIKO: 40p

14.Slipten: 31p

15.Verbalo: 30p

16.HeadhunterZ

17.DarkLightA: 23p

18.Topvulture: 23p

19.PolarCow: 23p

20.Weebl: 20p

21.Silinox: 16p

22.Kalars: 13p

23.Huskarl: 12p

24.Yadii: 10p

25. du?

Rekord på en gang: 1.Melissa 109p (helt sykt:p), 2.Latias 88p, 3.Therawyn 73p

(poeng oppdatert 26.05.11 kl 21:45)

--------------------------

Da begynner jeg

1

Endret av dronjom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si at jeg postet sist i en tråd som ligger på 3.-plass i Lekeplassen-forumet. Vil det si at jeg 3 poeng?

ja, hvis den tråden er denne

Edit: Antar at det er rett. Har kommet til hundre og noe nå. Ligger definitivt over 250.

hva mener du med 250? Du skal bare telle og finne ut hvor Denne tråden ligger :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...