DementedAlbino Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ser at feks chess tilbyr gratis sms og ringing til alle netcom/chess kunder, så da lurer jeg på om der er en måte å finne ut hvem ett spesielt nummer hører til? Tenkte å sjekke med de 10 jeg har mest kontakt med, om det vil lønne seg å bytte bort fra det jeg har nå. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hei. IP-Link.no hadde en slik tjeneste før, men den er stengt. Har du NetCom abbonement kan du sjekke dette på MineSider, ved å gå på Bestevenn-tjenesten. "Sjekk om din bestevenn er NetCom kunde". Når du taster inn mobilnummer der kommer det opp hvilken operatør nummeret har. På meg står det f.eks: Nummeret tilhører følgende operatør: One Call AS Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1945 framfor nummeret du lurer på. f.eks ring 194598888888, så får du svar. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 1945 virket ikke her dessverre. Får bare opp at nummeret ikke er korrekt tastet inn. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 1945 virket ikke her dessverre. Får bare opp at nummeret ikke er korrekt tastet inn. Den tjenesten virker kun dersom du bruker et Telenor abonnement. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå