Tom-Stian Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei! Jeg har da tenkt til å kjøpe CK One Summer. Lurer bare på om den kan fåes i norske parfymebutikker? Dette er da en parfyme av Calvin Klein. http://www.beautyencounter.com/031655679495.html Håper på raske svar Endret 27. august 2009 av Tom-Stian Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Du kunne ihvertfall få den for 3-4 år siden. Jeg vil forsåvidt informere om at det er en unisex parfyme, så hvis slikt skulle plage deg er det noe å tenke over. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Du kunne ihvertfall få den for 3-4 år siden. Jeg vil forsåvidt informere om at det er en unisex parfyme, så hvis slikt skulle plage deg er det noe å tenke over. Æi fyfaen... så lenge siden? : o Jeg kjente lukta av en veldi goo parfyme.... tror det skulle være den..Kan ikke tenke meg at en dame vil gå i en slik lukt Men som du ser på linken jeg oppgav....så hadde den en launch date i 2008.... Den kom altså ikke på markede føre i 2008...Da tror jeg du tenker på en annen parfyme Mr Thrice Lenke til kommentar
thrice Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Den har vært relansert i forskjellige flasker flere ganger. Min CK Summer fikk jeg på videregående en gang, og det er en stund siden. Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Den har vært relansert i forskjellige flasker flere ganger. Min CK Summer fikk jeg på videregående en gang, og det er en stund siden. Men du har kjent lukta på den ja? en ganske sterk god lokt? ikke sånn vanlig parfyme lukt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Muttern kjøpte den til meg is ommer Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 28. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Muttern kjøpte den til meg is ommer Lukter den bra? ikke sånn vanlig lukt.. men en helt egen lukt ja? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 Muttern kjøpte den til meg is ommer Lukter den bra? ikke sånn vanlig lukt.. men en helt egen lukt ja? Egen og egen. For min del virker den som en lett sommer duft. Citrus spiller inn en del så vidt jeg kan huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 29. august 2009 Rapporter Del Skrevet 29. august 2009 CK One-serien kan oppleves som litt femi av mange (gutter/menn), siden den er ment for både han og henne (derav One-navnet). Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Da er ikke dette den parfymen jeg leter etter da : / Den jeg luktet var helt manndig... sånn... ingen jenter ville ha gått med den : o Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Har sett litt etter den samme parfymen, tror de har sluttet å selge den. Dumt, da den duftet utrolig godt. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Kjøpte denne på Gardermoen i April i år. Men nå er det vel uansett litt seint med denne duften? Denne lukter ganske mye citrus... Mye appelsinskall. Det var denne jeg kjøpte: EDIT: Nå så jeg linken til trådstarter. Det står jo Limited Edition 2008..... Ergo....... Endret 7. september 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
Tom-Stian Skrevet 14. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2009 aff crap...Limited edition 2008 : () Men som sagt så kommer jo CK ut med en ny utgave av CK one summer hvert år. Foreldrene min reiste nettopp til Spania og jeg sa til dem at de skulle holde utkikk etter denne parfymen da. elelr andre råd som kan ligne denne duften... men som kan brukes på vintern? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå