Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]hva er straffen for å eie knokejærn?

bossumm

Anbefalte innlegg

Jeg har sett lenge på å lage et knokejærn, men det er ikke lov å eie slikt.

Hva er straffen for å være i besittelse av et knokejærn?

Det er liten sjangs for å bli tatt, men det er godt å vite hva strafferammen er hvis uhelet er ute og blir tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har sett lenge på å lage et knokejærn, men det er ikke lov å eie slikt.

Hva er straffen for å være i besittelse av et knokejærn?

Det er liten sjangs for å bli tatt, men det er godt å vite hva strafferammen er hvis uhelet er ute og blir tatt.

Veldig kjekt å ha, faktisk. Det kan jo brukes til så mangt. Har tenkt mye på det samme. Hvor mye skal du ha for å lage et til meg også?

Lenke til kommentar
Hvor mye, lovlig kan du gjøre med et knokejærn?

Å, det er nesten så mye at jeg ikke orker å begynne, engang! Jeg tenker mange ganger hver dag at jeg gjerne skullle ha hatt et knokejern. Det er faktisk veldig rart at jeg ikke for lengst har gått til anskaffelse av noen slike. Når jeg får tak i et par, skal jeg faktisk gå med dem på hele tida, for de kan jo praktisk talt brukes til alt mellom himmel og jord.

Lenke til kommentar
Nevn en ting :p

Er ikke det åpenbart nok? Det er praktisk når man skal kjøre bil, spise, skrive på dataen, bruke mobiltelefon, klø seg på haka, tørke seg i baken...i stort sett alle dagligdagse situasjoner. Alle er vel enige om at en metallklump rundt handa er kjempepraktisk?! Jeg antar selvsagt at det er dette trådstarter også sikter til..., ja for han har vel ikke tenkt å slå noen med dem? :) :) :) :) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...