Gå til innhold

Er litt "Artifacts" skadelig for skjermkortet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som påvirker artifacts mest til å komme frem?

minne eller core overklokking?

bruker rivatuner til å oc mitt ti4200.. 250/450@300/500... Da får jeg litt Artifacts... men dette bare i spill med nye grafikkmotorer som unreal 2+tournament og Nolf 2..Ikke gamle motorer som quake, Halflife eller unreal... Hvordan kan det være?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fint å se alt folk liker å snakke med seg selv........ :roll:
:roll: Hva?? :shrug:

Oze, Lungemannen, Balance og Silent Copper. Alle nye medlemmer med få posts... for meg virket det som en og samme person.

Eh håper du kødder ? Hvis du seriøst kan leve deg inn i at noen ville fakeregga 4 brukere for å kunne sitte og poste med seg selv, bør du ta deg en tur til pillepastoren.

Lenke til kommentar

Artifacts er -IKKE- skadelig for skjermkortet!!!! :o

Men det er høye temperaturer!

OG NEI! DU SLITER IKKE KORTET MED Å HA ARTIFACTS! (Ikke mer en vanlig iallefall)

Hadde et Asus 7700 Geforce2 GTS som orginalt går på 150/200 som jeg klokket opp til 350/700(hadde ekstra kjøling) :woot: med artifacts, slik sto kortet i 3 år før jeg kjøpte nytt.. (Kortet funker enda)

Måter du kan ødelegge grafikk-kortet (slite det ut) på...

1. Høye temperaturer

2. Kortslutning mellom spenning og jord.. (Rammen tåler dette)

3. Søle ei flaske cola på det... (er ikke sikkert at den blir ødelagt da heller, men får å være sikker kan du jo ta det ut å trampe på det)

Artifacts skal KUN oppstå når du har overklokket rammen til grafikk-kortet for mye..

Har du overklokket gpu`en for mye, så skal maskinen låse seg! (Henge seg)

Lenke til kommentar
Hadde et Asus 7700 Geforce2 GTS som orginalt går på 150/200 som jeg klokket opp til 350/700(hadde ekstra kjøling)

Lol.. si noe mer dumt noe da. Det du er er 100% BS. Du vil aldri få rammen opp i den hastigheten. Core er vel mulig, men da må du nok ha voltmod og peltier kjøling.

Lenke til kommentar
Hadde et Asus 7700 Geforce2 GTS som orginalt går på 150/200 som jeg klokket opp til 350/700(hadde ekstra kjøling)

Lol.. si noe mer dumt noe da. Det du er er 100% BS. Du vil aldri få rammen opp i den hastigheten. Core er vel mulig, men da må du nok ha voltmod og peltier kjøling.

høres fint urealistisk ut ja..

mit gf2pro 200200 klarer 326300 med ganske massiv atpåkjøling(limte en 80mm vifte bakerst på kortet for å blåse over ramsinkene, og en zalman northbridge kjøler med en 50mm vifte på... tar godt med plass ja..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...