Vikingspeider Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jess, i dag fikk jeg bekreftelse fra Skatteetaten allerede bare tre dager etter at jeg sendte dem melding om navneendring, at patronymet mitt er innvilget! Da fikk jeg det klart til min fars femtiårsdag likevel da! Trodde det skulle ta tre uker og at det skulle bli for sent. For dem som lurer på hvorfor jeg ikke skriver her hva jeg nå heter - hva om han nå helt tilfeldigvis googler meg og kommer inn her? Eller at noen andre gjør det og sier det til ham? får poste det om to uker i stedet! Men jess, jeg er glad! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Lol, du har link til din private blogg i signaturen din.. Så er vel ikke vanskelig og finne navnet ditt? Anyhow, grats Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 1. september 2009 Forfatter Del Skrevet 1. september 2009 Lol, du har link til din private blogg i signaturen din.. Så er vel ikke vanskelig og finne navnet ditt? Anyhow, grats Da måtte vedkommende i så fall google meg(eller annet), finne bloggen min, og på en eller annen måte finne ut hvilke sider som linker til bloggen. Deretter måtte han eller hun gidde å gå inn og lese dette innlegget. Ikke så ekstremt risky? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Vel, femtiårfeiringen er over og jeg kan for å si det sånn si at er fornøyd med min fars reaksjon da jeg overrakte ham den innrammede bekreftelsen på at jeg nå går under navnet Sondre Brynjulvssønn Ribe Øverby. Koselig Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Damn, håpet at du var denne karen: http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historie...hp?artid=573953 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå