dronjom Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Altså kom med dine oppfinnelses ideer som ALDRI hadde fungert, bare i SVÆRT begrensede kretser, eller eventuelt i VELDIG dumme land som for eksempel søta bror hva ville sverige ha oppfunnet hvis de glemte hvordan de skulle få ut melka av kua for eksempel? Bare et tilfeldig eksempel ut av det blå som et symbol på at dette kan være hva som helst innenfor ALLE felter! Jeg begynner: hva skal vi med blindtarmen? Han som fant opp den, enten det er den store skaperen eller det er en tilfeldig gal kirurg fra 7984 år f.kr. kan han ikke ha vært helt edru i gjerningsøyeblikket Så nå, hva mener DU ville vært/er en helt håpløs bragd innen oppfinnerbransjen? Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg begynner:hva skal vi med blindtarmen? Han som fant opp den, enten det er den store skaperen eller det er en tilfeldig gal kirurg fra 7984 år f.kr. kan han ikke ha vært helt edru i gjerningsøyeblikket http://www.aftenposten.no/helse/article2036361.ece Lenke til kommentar
dronjom Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg begynner:hva skal vi med blindtarmen? Han som fant opp den, enten det er den store skaperen eller det er en tilfeldig gal kirurg fra 7984 år f.kr. kan han ikke ha vært helt edru i gjerningsøyeblikket http://www.aftenposten.no/helse/article2036361.ece hm, så den er kanskje ikke helt unyttig, men kan likevel fjernes. Men artikkelen er jo to år gammel, har forskerne funnet ut noe videre nytt? Anyways, litt off topic dette jeg får komme med en ny unyttig oppfinnelse da. Pissoar for kvinner ville vel ikke blitt brukt så mye om det kom på markedet og toalettene. Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 TV. Holder lenge med radio. Tidssluk. Bensinmotoren. Uten den hadde vi hatt mye bedre elektriske motorer. Og mer miljøvennlige. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) TV. Holder lenge med radio. Tidssluk.Bensinmotoren. Uten den hadde vi hatt mye bedre elektriske motorer. Og mer miljøvennlige. Tja det er sannt at den elektriske motoren er bedre enn bensinmotoren på alle måter, MEN batteriet som driver den elektriske motoren er helt elendig i forrhold til bensin, diesel, el. til en forbrenningsmotor. Selv de beste batteriene idag har ikke en sjangse til å konkurere mot energien det er i drivstoff som diesel, bensin, ol. Batteriene har lite energi i forrhold til størrelsen, er tunge, er fulle av giftstoffer, har et begrenset liv, tar lang til å lade opp, osv. Derfor er elbilen ikke egnet til annet enn bykjøring. Det er ikke motorens skyld (for elmotoren har fantastisk høy virkningsgrad, lite støy, stort dreiemoment gennom hele turtallsregisteret, liten størrelse og vekt i forrhold til effekt, ingen vibrasjoner, ikke behov for gearkasse, osv.), men det er batteriet som ikke holder mål. Endret 27. august 2009 av flesvik Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Sånn masking som kan klone mennesker Hvis det kommer klikker jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå