EnLigther Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei alle sammen! Jeg har to email kontoer som jeg bruker daglig, en privat og en jobb. Jeg ønsker å ha begge kontoene på samme maskin. Men jeg vil så gjerene at innkomende mail blir lagt i hver sin mappe, slik at jeg slipper å åpne mailen for å se om det er jobb eller privat relatert. Er det noen som vet om det er mulig å få det til slik at f.eks. jobb mailer kommer inn i jobb innboks og privat til privat innboks. Håper dere forstår hva jeg mener, og at noen kan hjelpe meg. mvh -E- Lenke til kommentar
neru Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hvis du går på verktøy > epostkontoer > vis eller endre eksisterende kontoer her kan du legge til den andre kontoen. etter den er oprettet trykker du på "ny datafil for outlook" her kan du oprette en ny inboks for den andre mail kontoen Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Glimrende! Tusen takk for svar! mvh -E- Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Men hva må jeg gjøre for å få mailene fra den nye adressen direkte inn i den nye mappen? Lenke til kommentar
backup Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Sett opp et passende filter på OE og jobben er gjort: http://www.webdevelopersnotes.com/tips/int...ssage_rules.php Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for svar! Nå er alt i orden mvh -E- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå