HP_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 noen som kan fortelle meg hvilke prog som er best og som kan lastes ned gratis? demo f.ex.. Skal brenne dvd og det må vere enkelt å kutte vekk ting for å komme ned på 4.7 GB´s Btw.. Noen som vet om noe tilbud på dvd-r plater? Komplett greide å sende meg 2 plater i stedet for 20 så får ikke de før helgen.. elkjøp er utsolgt.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 DVDDecrypter, kanskje? Ta deg en tur innom www.doom9.org og www.dvdrhelp.com Lenke til kommentar
guom Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Bare et lite hint. Hvis du kikker litt rundt på forumet vil du finne masse andre forum som handler om akkurat det samme temaet. :wink: Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 noen som kan fortelle meg hvilke prog som er best og som kan lastes ned gratis? demo f.ex.. Skal brenne dvd og det må vere enkelt å kutte vekk ting for å komme ned på 4.7 GB´s Btw.. Noen som vet om noe tilbud på dvd-r plater? Komplett greide å sende meg 2 plater i stedet for 20 så får ikke de før helgen.. elkjøp er utsolgt.. Prøv ShrinkDVD som er gratis fullversjon, og meget bra. Her finner du full forklaring på norsk. http://www.dinside.no/php/art.php?id=87848 Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 nice! Btw.. noen som vet kor lang tid det tar å rippe/kopiere til ny dvd på en 450 mhz prosessor ? Og må man legge inn alt på HD´en eller kan man kopiere fra dvd til dvd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå