Gå til innhold

Budget men oppgraderbar over tid

Anbefalte innlegg

Har behov for rask oppgradering etter laptopkrasj. Tenker å oppgradere en av mine stasjonære (gammmmmelt) og har behov for feedback på følgende oppsett.

WWW.KORRRREKT LINK I POST 3 dot COm

Delene er valgt ut fra tre kriterier :

1 Skal kunne oppgradere maskinen over tid ( uten å måtte kjøpe ny oem lisens, dette følger hovedkortet så vidt jeg forstår), socket AM3 har fortsatt litt levetid igjen ?

2 Vil ha noe som ikke bråker for mye. PSU er anbefalt av SilentPC review, men det kan jo finnes billige og bra alternativer. Er derfor også i tvil om valg av skjermkort, vifteløst bråker mindre??. Min datter vil spille sims3, det er vel det råeste av hva miskinen vil utsettes for i nærmeste fremtid.

3 Er for tiden student, og har strengt tatt ikke råd til dette nå, men skitt au. Skal jeg først ut med pengs så vil jeg ha noe brukbart.

Comments?

Endret av sofokles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har nok kopiert feil link ;)

https://prisguiden.no/vis_handlevog...aggon_id=103275

Tralla mi kommer nå opp når jeg trykker ??? Ikke no pr0n der, men noen kan vel bli våt i buksa av detta og ?

Den nye linken funker, den første funker ikke.

Jeg tror jeg ville valgt å oppgradere til 4GB minne i stedet for 2, det koster jo så lite nå ;)

Joda men ddr3 ligger på 150 pr gig mens ddr2 på ca 100 pr gig . kan man ikke forvente prisfall på ddr 3 fremover, så jeg kan få 50% mer for pengene om et halvt års tid ?

Hva med resten, ser det greit ut , er det noe det ville være lurt å bytte ut, etc. Vil helst bruke minst mulig spenn. Må ut med nærmere fem lapper til pensumbøker dette semesteret.

Endret av sofokles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...