oleNaid Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hei. En kompis av meg har et lite problem med Xbox Live. Først å fremst kan han ikke joine partys, noe som ikke er så uvanelig. Men han blir også frakoblet hvert femte/tiende minutt. Prøvde å sjkke om det var NAT som ikke var åpen, men det tror jeg den var fordi når vi gikk inn på System settings > Network Configuration/settings > Test XBL connection, så kom det ikke et gult skilt som MS selv sier det skal gjøre her. Har prøvd å opne porter, men siden ingen av oss er spesielt inne på routere osv er vi like langt. Å jeg finner ikke en god guide som forklarer dette for D-LINK DIR-655. Så vis noen vet om en, eller har litt tid til overs, kan dere poste eller skrive en hær. Takker så mye EDIT: Nå har vi fiksa joineproblemet (skulle gjerne ha fortalt hva vi gjorte til di med samme problem, men for og være erlig aner jeg ikke..) Men frakoblinga er akkurat den samme. Vært femte eller tiende minutt blir han koblet fra.. Endret 27. august 2009 av oleNaid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå