Gå til innhold

Min casemod. Sigg tenner i pc`n

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, jeg brukte faktisk en kraftig borremaskin... Først brukte jeg en borr som var "litt" for stor... jeg borret og borret men kom ikke gjennom. Pluttselig begynte det å lukte svidd :-? Jeg skifta til en litt mindre borr, og brukte den store etterhvert som hullene utvida seg. Til slutt rev jeg det opp restene av metallet med en tang. Allt av hardware var i maskinen under hele prosessen. Noen risikoer MÅ man bare ta :woot:

Dette var faktisk en hovedopgaven min i kunst&håndtverk på skolen. (går i 10. klasse)

Jeg lakket det, laga store hull til led vifter og et speil i toppen+ no småsaker. Jeg har ennå ikke fått karakter på prosjektet, så det blir spennende å se hva læreren min syns. Han var iallefall litt imponert når jeg lada paintballmarkøren(gunnern) min via datan på presentasjonen.

Lenke til kommentar

:lol:

Vel, A|exander, har du hørt om stikksag eller dremmel? ;)

Ellers så var det faktisk ganske stidlig mod, men det hadde kanskje vært mere praktisk å ha den stående på topp, attmed et eventuelt askebeger?

Ikke alle LAN der man kan sette pc'en oppe på bordet vet du ;)

Lenke til kommentar
:lol:

Vel, A|exander, har du hørt om stikksag eller dremmel? ;)

Ellers så var det faktisk ganske stidlig mod, men det hadde kanskje vært mere praktisk å ha den stående på topp, attmed et eventuelt askebeger?

Ikke alle LAN der man kan sette pc'en oppe på bordet vet du ;)

Dårlig LAN, buuu :p

Lenke til kommentar

Dette er et bittelite kabinett, så dette var den eneste plassen jeg kunne få pressa den inn. Jeg har dessuten et speil i toppen.

Om den trekker så mye strøm at psu`n dør har jeg ikke tenkt noe på, men dette er en gammel ibm-familie-pc, så jeg tror ikke den har verdens kraftigste psu.

Jeg bruker den hovedsaklig til å lade ting som bare kommer med bil lader og til å breefe med, siden jeg ikke kan røyke inne :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...