A|exander Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Her er da min casemod. Selve 12v adapter saken er røska ut av en gammel volvo, og tenneren datt av en lastebil. *plystre* Med denne kan jeg også lade saker og ting som f.eks min paintballmarkør som ble levert med bil lader (jeg har ikke bil). Det er vel egentlig hovedgrunnen til at jeg laget denne. Hva mener dere? http://www.home.no/dye/Casemod/ Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hva har du brukt til å lage hullet? Selve hullet så ikke direkte pent ut, godt at den der muttern var på utsiden. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg vil tippe at han brukte bakakslingen fra den samme volvoen han fant sig-tenneren i... Bare et forslag... DrE Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skulle til fåreslå det samme ser ut som felgen på gammle jordbilen min *savne * Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 hehe, jeg brukte faktisk en kraftig borremaskin... Først brukte jeg en borr som var "litt" for stor... jeg borret og borret men kom ikke gjennom. Pluttselig begynte det å lukte svidd :-? Jeg skifta til en litt mindre borr, og brukte den store etterhvert som hullene utvida seg. Til slutt rev jeg det opp restene av metallet med en tang. Allt av hardware var i maskinen under hele prosessen. Noen risikoer MÅ man bare ta Dette var faktisk en hovedopgaven min i kunst&håndtverk på skolen. (går i 10. klasse) Jeg lakket det, laga store hull til led vifter og et speil i toppen+ no småsaker. Jeg har ennå ikke fått karakter på prosjektet, så det blir spennende å se hva læreren min syns. Han var iallefall litt imponert når jeg lada paintballmarkøren(gunnern) min via datan på presentasjonen. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 kult ! da kjøper man en 15W loddebolt på clas ohlsen og så kan man sitte og lodde på lan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Kull mod, men blir ikke den varm? Hadde jeg røyka skulle jeg gjort det jeg og Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Da er det vel bare å sette igang med å røyke da! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Den modden der har vært tatt opp før.. syns jeg husker at det de kom fram til var at den sig tenneren dro så mye strøm, at psu ville ryke til slutt?! Vist du om 2 uker sier alt er bra, så gjør jeg det der åsså! =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Vel, A|exander, har du hørt om stikksag eller dremmel? Ellers så var det faktisk ganske stidlig mod, men det hadde kanskje vært mere praktisk å ha den stående på topp, attmed et eventuelt askebeger? Ikke alle LAN der man kan sette pc'en oppe på bordet vet du Lenke til kommentar
Nator Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Vel, A|exander, har du hørt om stikksag eller dremmel? Ellers så var det faktisk ganske stidlig mod, men det hadde kanskje vært mere praktisk å ha den stående på topp, attmed et eventuelt askebeger? Ikke alle LAN der man kan sette pc'en oppe på bordet vet du Dårlig LAN, buuu Lenke til kommentar
A|exander Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Dette er et bittelite kabinett, så dette var den eneste plassen jeg kunne få pressa den inn. Jeg har dessuten et speil i toppen. Om den trekker så mye strøm at psu`n dør har jeg ikke tenkt noe på, men dette er en gammel ibm-familie-pc, så jeg tror ikke den har verdens kraftigste psu. Jeg bruker den hovedsaklig til å lade ting som bare kommer med bil lader og til å breefe med, siden jeg ikke kan røyke inne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå