Gå til innhold

sporingslink fra sparkjøp tvinger frem internett exploerer.

Anbefalte innlegg

jeg opplever nå at sporingslinkene til posten fra snarkjøp konsekvent starter IE ( versjon 7 er den som er installert ).

"about:http://sporing.posten.no/sporing/KMSporingslink.aspx?PackageNumber=3707000..........."

har det med at linken begynner med "about:http:" ?

det gir feilmelding i firefox hvis jeg kopiere hele linken til adressefeltet der.

andre linker i e-posten starter faktisk firefox

IE virker ikke da jeg for en feilmelding om at navigeringen til webområdet er avbrutt.

de gangen det virker er den svært mye tregere en Firefox.

i tillegg virker det som den ikke blir avlutet normalt . - gir feilmeldingen "Internet Explorer har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du har lest den første posten så ser du at jeg skriver at det er bare e-postene fra sparkjøp som fører til dette problemet.

alle andre e-poster med link til en eller annen nettside virker slik de skall - de starter Firefox , som er min standard nettleser

jeg har mistanke om at "about:" gir en feil i Firefox og derfor starter IE i stedet.

nå ønsker jeg å få det bekreftet

må er det enkelte andre programmer som også tvinger frem IE.

catalyst control center er at av dem

Lenke til kommentar

ikke det jeg vet.

det er ikke krysset av for at IE skal være standard nettleser i innstillings fordelene- programmer - der jeg finner det valget.

den funger ikke normalt - gir feilmelding som jeg nevner i første post .

i firefox er det krysset av for å kontrollere at den er standard nettleser ved oppstart

da jeg testet det ut så gir "about" først i adresselinken også feilmelding om at siden ikke finnes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...