Ztaff Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg er en student og har planer om å skaffe meg en bærbar pc. Har bare hatt Stasjonære maskiner før, og vet fint lite om bærbare maskiner. Hadde vært fint hvis noen med litt peiling kunne hjelpe meg her. Som emnetittelen sier, så er jeg ute etter en maskin til skolebruk. Den kommer til å bli mest brukt til enkle programmer som microsoft office, til å ha på forelesninger, laste ned dokumenter, surfe og lignende. Kommer nok til å bli brukt til noe musikk / film diverse også. Så egentlig trenger jeg ikke noe avansert maskin, bare det ikke er altfor treigt, slik det ikke tar evigheter å åpne programmer , nettleser osv. Problemet mitt er at jeg hater windows vista. Så jeg trenger altså en pc med windows 7 upgrade. Eneste stedet på nettet jeg har sett pc med w7 upgrade er netshop.no. Kan være at upgrade gjelder for alle maskiner også? Ellers så har jeg ikke så stor plass på pulten under forelesningene, så pcen må ikke være for stor. Tenkte noe rund 13-14 tommer feks. Lurte da på om det er noen som kan komme med noen forslag hva maskin jeg kan kjøpe, og hvor jeg kan kjøpe den, eller erfaringer fra maskiner dere har kjøpt? Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Acer AS3410 er en rimelig 13,3 tommer som duger til det meste. Leveres med Vista Home Premium, og kvalifiserer dermed til oppgraderingsprogrammet til W7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå