Leffernan Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Heisann, bruker sko i størrelse 47-48 og er sykt lei av å gå i stygge utenlandske sko. Jeg lurer da på om det er en side i utlandet som sender nike\adidas osv til norge? All hjelp belønnes med +1 internet-point Lenke til kommentar
csmaster65 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Disse får du helt opp til størrelse 47. De er ergonomiske, veldig god kvalitet og ser utrolig tøffe ut med nazi-uniformen, eller til vanlig bruk på kontoret. http://www.magasinet.no/display.aspx?menui...amp;prodid=1223 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Størrelse 47 har dem jo over alt!? Prøv 49-50, du... Er et rent helvette... Endret 27. august 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har vært ooooveralt, 47-48 er rett og slett ikke å oppdrive. Pisslei av å ikke kunne gå inn i en skobutikk å bare kjøpe et par.. Lenke til kommentar
prysh Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Ebay.com - Nike Size 13 ebay er et sted hvor du finner større str.. de fleste skostr i norge slutter på 46, vanskelig å finne sko som passer da.. Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Google is the shit http://www.storesko.no/ Lenke til kommentar
Leffernan Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Googlet en uke før jeg kom hit. Har handlet på storesko før, rett og slett stygge sko, synes jeg. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg vet ikke hvor du bor, men hvis du er i Oslo en gang, har de bra utvalg i store størrelser hos Grændsen Skotøimagazin Lenke til kommentar
jokki Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Størrelse 47 er da ingen ting google i ett lite sekund og se hva jeg fant. Størrelse 21!!! i USA. Størrelse 15 i USA tilsvarer 50 i Europa. Som espen over skrev så finner du plenty av sko på ebay. Få selger til å sende det som gift så slipper du moms og alt det så lenge varens verdi er under 1000 kroner. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I Bodø har de store sko på skobutikken inne i glasshuset. Selv har jeg ikke så voldsomt lange føtter. Veksler mellom str 44-45. Problemet mitt er at jeg har andeføtter, og er i tillegg noe stuttjukk. Om jeg en sjelden gang trekker i finere sko ser de som regel så lange ut at jeg minner om en klassisk klovn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå