Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jeg hørte eller leste for en stund siden at en tabbe menn gjorde var å spørre damene om hvordan det skulle bli godt for henne? stemmer det? ja folk er forskjellige, men generelt? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg vil nå si det er bra å spørre Lenke til kommentar
Breke Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Om hun ikke kan informere deg om dette selv, så er det kanskje ikke vits å spørre tenker jeg da. Det må være hennes ansvar og interesse å sørge for at hun får det som hun vil.... Lenke til kommentar
blabilobi Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vis dama den filmen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oI1BHr7y Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Nei absolutt ikke! Hvordan skal du ellers vite hva hun liker og ikke (med mindre du er flink til å gjette, da..)? At du spør henne om hva hun liker og hva hun vil du skal gjøre/evt at hun vil gjøre burde telle som positivt. Det viser jo at du er opptatt av at hun skal ha det godt! Og det vil jeg påstå er ganske så viktig i et sexliv. Det kan jo hende hun ikke tør i si fra om hva hun liker og ikke. Ikke alle gjør det. Spør henne du, så får du nok et svar Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Vis dama den filmen +1 Lenke til kommentar
Right Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tabbe? Tjaaaaaa, det kommer vel an på hvordan dama er i senga, og hvordan hun gir uttrykk for at noe er godt. Ja, det er tabbe å spørre når hun ligger og har det kjempegodt og gir uttrykk for dette, men om du har ei av dem som ikke er så informative når ting står på, så må det jo være greit å spørre.. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 jeg hørte eller leste for en stund siden at en tabbe menn gjorde var å spørre damene om hvordan det skulle bli godt for henne? stemmer det? ja folk er forskjellige, men generelt? Det mange ser negativt på er om du hele tiden spør om hun syntes det er godt. Det å spørre hva hun liker er som regel kun positivt så lenge det ikke resulterer i masing. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Selvfølgelig er det bra å spørre hva dama liker, du hvil vel at hun skal ha det diggest mulig ? og bli tatt i stillinger som hun også liker og ikke bare deg. Men må si at det virker som at meste parten av jentene liker best å bare bli tatt på en måte, la gutten gjøre jobben sin og håpe på at han er god, da blir det kanskje litt dårligere hvis du spør om hva hun liker? De gangene jeg har spurt om det, så har det vært for det jeg skulle være snill og la jenta få litt ønsker oppfylt. Endret 29. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvorfor i alle dager skal du spørre henne om dette? Hun gir da vel fra seg tydelige tegn i senga? Man må lytte til hverandre også i senga vøtt. Vis litt selvtillit! Greit nok om dere skal til å pule for første gang og ikke kjenner hverandre godt, men ellers ser jeg ikke grunnen, spesielt ettersom evt pinlige fantasier bare gjerne kommer frem i lyset av seg selv etter en stund. Om du allikevel er i tvil kan jeg jo foreslå at du bare tar en samtale når dere er kjempekåt på hverandre hvor dere prater åpent og detaljert om de tingene dere liker mest når dere har sex og sier hvor jævlig digg det er. Hot! Endret 30. august 2009 av Kakofoni Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Hvordan kan du lytte deg til at du skal ta fingeren akkurat der, eller ta hun i den stillingen der som hun liker så godt, uten å spørre ? Du maser jo selfølgelig ikke om dette hele tiden, men det er greit å spørre noen ganger så du er sikker vet du. Det er ikke alle jenter som sier ifra. for at begge parter skal ha det bra og få litt som man hvil så må man spørre om sånne ting. Det har ingen ting med selvtillit å gjøre, Det har noe med å ønske at den andre parten også skal ha det bra. Endret 30. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg kan godt skjønne tilfellet med jenter som ikke gir respons men det er vel ikke alt for vanlig? Jeg vet i hvert fall hvor jeg skal putte fingrene mine. Om man gjør noe som funker så er det ikke akkurat så vanskelig å legge merke til. Ja mitt ståsted er i hvert fall "lytt" så det så Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) selv om en jente liker at du gjør en ting, så kan en annen misslike det. Er det one night stand så spør du jo ikke om sånne ting, men har du et forhold til dama og dere har fast sex, er det kjekt å spørre Endret 30. august 2009 av myrdan Lenke til kommentar
Touchdown Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Spør ofte jenter hva de liker i senga jeg. Ser virkelig ikke problemet med det... Kanskje konteksten er forskjellen? Svarer jenta at hun liker at du slikker hun i rumpa betyr det ikke at du behøver å gjøre det hvis du ikke ønsker. Skal du gjøre noe ekstra for hun, håper jeg at du forventer noe ekstra tilbake. For å få et genuint svar på dette spørsmålet er det viktig at jenta er komfortabel med deg. Det finnes mange jenter som ikke tør å utbrette sine virkelige fantasier til sine egne kjærester engang. Endret 30. august 2009 av Touchdown Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Det er jo bare bra at du spør om du er usikker på hva som er best for henne! Som jente ville jeg satt pris på det. Og observer også hva som virker best på henne, du kan lære mye av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg