andypandy Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei, xbox'en min tok kvelden for en stund tilbake, men nå er den oppe og går igjen Tenkte jeg skulle fikse meg 12 mnd live og MS points. Hvor kan jeg få tak i dette billigst mulig? Er ikke så kjent med forskjellige nettsider som distribuerer xbox live instantly over mail, men om noen er det, og noen vet om billige sider, kom gjerne med det! Det samme gjelder også MS Points. Ikke ebay eller amazon.. Takk,takk Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) http://www.maximuscards.com/ Her skal vist være ganske billig, har ikkje prøvd det sjøl, då eg skal hente nettverks adapteret mitt imåra. Du får sei fra koss det gikk EDIT: Knallbra! Men er ikkje Visa e.l. mykje sikrare enn paypal?(er ikkje det forskuddsbetaling?) Endret 27. august 2009 av Daxt3r Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Takk! Bestilte 12 mnd Live derfra nå, fungerte perfekt, fikk mail en mail med kode tilbake med en gang jeg hadde trykket kjøp gjennom paypal Herlig, takk skal du ha! nå skal det games Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) ms points er billigst på xbox.com medlemskap er billgst på ebay.com (classified ad, 240kr for 13 mnd) trenger ikke å være medlem av ebay for å kjøpe, kun paypal! Endret 28. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Ikke ebay eller amazon.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) jeg utdypet svaret mitt med "paypal" only. daxter: paypal bruker visa. Endret 28. august 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Men koffor annonsera dei med "bare 549,- i året" då? http://www.xbox.com/nb-NO/live/Join Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Jeg kom også fram til at det faktisk var billigst og kjøpe MS points direkte fra MS som 530XD sier. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Men koffor annonsera dei med "bare 549,- i året" då? http://www.xbox.com/nb-NO/live/Join hva tenkte du på? Microsoft Norge har jo egne priser både for årsabb. og fantasipriser også på gamesondemand. men poeng er billgst på xboxen. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Takk! Bestilte 12 mnd Live derfra nå, fungerte perfekt, fikk mail en mail med kode tilbake med en gang jeg hadde trykket kjøp gjennom paypal Herlig, takk skal du ha! nå skal det games Hei. Kjøpte her akkurat selv. Og i mailen jeg fikk var det bare en lang transaksjonskode og en beskjed om at jeg måtte kontakte en oppgitt mail adresse for å få koden. Var det slik du også gjorde det? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Nei jeg fikk koden i mailen med en gang.. Måtte ikke gjøre noe ekstra. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fikk beskjed om at det var systemet deres som var nede. Fikk koden i epost etter litt om og men nå... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 http://www.thehut.com/hut/9995960.product Under 150kr (gratis frakt) for 2100 poeng. Sparer vel 30kr i forhold til å kjøpe på xbox.com eller direkte på boxen. Tilbudet varer ikke for alltid! Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjøp på xboxen eller xbox.com ingen vits og kjøpe koder på nettet. For nå har det kommet update at kortet kan slettes og automatisk fornying av live kan også slås av. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Kjøp på xboxen eller xbox.com ingen vits og kjøpe koder på nettet. For nå har det kommet update at kortet kan slettes og automatisk fornying av live kan også slås av. Så du mener det er bedre og betale 449 kroner for 12 måneder via Xbox Live enn og kjøpe på nettet til halvparten av prisen? ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Kjøp på xboxen eller xbox.com ingen vits og kjøpe koder på nettet. For nå har det kommet update at kortet kan slettes og automatisk fornying av live kan også slås av. Så du mener det er bedre og betale 449 kroner for 12 måneder via Xbox Live enn og kjøpe på nettet til halvparten av prisen? ... Nei, han sier at han trudde den eneste måten å ikke bli trukket for xbox live automatisk hver måned, var å kjøpe kort slik at de ikke får noen informasjon! ;> Trur jeg. Men ja, kjøp poeng og abbon. på nettet, mye billigere! Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Mente at man burde kjøpe points på xboxen, bare la inn slå av auto fornying siden det var en del av updaten som lot oss slette kredittkortet selv live kjøper jeg selv på nettet kjøper som regel 3mnd til rundt 130kr Lenke til kommentar
Elyo Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 På www.Xbox.com: 2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00 På www.maximuscards.com: EU Xbox Live Points 2100 Instant Email Delivery $ 31.99 // kr 180,00,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå