Gå til innhold

Billigst mulig Xbox Live og MS Points? Hvor?

andypandy

Anbefalte innlegg

Hei, xbox'en min tok kvelden for en stund tilbake, men nå er den oppe og går igjen :) Tenkte jeg skulle fikse meg 12 mnd live og MS points. Hvor kan jeg få tak i dette billigst mulig?

Er ikke så kjent med forskjellige nettsider som distribuerer xbox live instantly over mail, men om noen er det, og noen vet om billige sider, kom gjerne med det! :) Det samme gjelder også MS Points.

Ikke ebay eller amazon..

Takk,takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk! :) Bestilte 12 mnd Live derfra nå, fungerte perfekt, fikk mail en mail med kode tilbake med en gang jeg hadde trykket kjøp gjennom paypal ;)

Herlig, takk skal du ha! nå skal det games :p

Hei. Kjøpte her akkurat selv. Og i mailen jeg fikk var det bare en lang transaksjonskode og en beskjed om at jeg måtte kontakte en oppgitt mail adresse for å få koden. Var det slik du også gjorde det?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøp på xboxen eller xbox.com ingen vits og kjøpe koder på nettet. For nå har det kommet update at kortet kan slettes :D og automatisk fornying av live kan også slås av.

Så du mener det er bedre og betale 449 kroner for 12 måneder via Xbox Live enn og kjøpe på nettet til halvparten av prisen? ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Kjøp på xboxen eller xbox.com ingen vits og kjøpe koder på nettet. For nå har det kommet update at kortet kan slettes :D og automatisk fornying av live kan også slås av.

Så du mener det er bedre og betale 449 kroner for 12 måneder via Xbox Live enn og kjøpe på nettet til halvparten av prisen? ...

Nei, han sier at han trudde den eneste måten å ikke bli trukket for xbox live automatisk hver måned, var å kjøpe kort slik at de ikke får noen informasjon! ;>

Trur jeg.

Men ja, kjøp poeng og abbon. på nettet, mye billigere!

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...