krimol Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei ! Skal ha et annlegg + bilstereo til bilen min. Peugeot 306 XT 1993. Er opptatt av fin lyd oh høg lyd Pris: ca 5000kr har plass til to 5. 25" høgtalere fremme. har et sluttrinn om dette kan hjelpe til noe: (kjøpt på biltema til 600kr) PRO 300. Brokoblingsbart 2-kanals sluttrinn med mulighet for samtidig stereo/mono (Tri-mode). Uteffekt ved 2 W: 2 x 110 W, uteffekt ved 4 W: 2 x 75 W, uteffekt ved 4 W brokobling: 1 x 220 W. Mål: 237 x 218 x 60 mm (lxbxh). Håper på hjelp, skal kjøpest snarest mulig Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Spiller: http://www.pixmania.com/no/no/2684979/art/...p3-usb-deh.html Høyttalere foran: http://www.elutstyr.no/product_info.php?cP...products_id=579 Da har du 1400kr igjen, og de sparer du, frem til du har råd til sub og forsterker til sub. Forsterkeren du har nå, bruker du på fronthøyttalerene Lenke til kommentar
krimol Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Da er dette bestilt Hva om kontakten på CD spilleren ikke passer i den jeg har i bilen?, er det bare å kjøpe en adapter? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Da er dette bestilt Hva om kontakten på CD spilleren ikke passer i den jeg har i bilen?, er det bare å kjøpe en adapter? Som regel ja... Hvor i landet bor du ca?? Lenke til kommentar
krimol Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 Da er dette bestilt Hva om kontakten på CD spilleren ikke passer i den jeg har i bilen?, er det bare å kjøpe en adapter? Som regel ja... Hvor i landet bor du ca?? Ålesund Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Da er dette bestilt Hva om kontakten på CD spilleren ikke passer i den jeg har i bilen?, er det bare å kjøpe en adapter? Som regel ja... Hvor i landet bor du ca?? Ålesund Ok, da blir det litt langt å kjøre hit for hjelp, hehe.... Har foresten et par tre forsterkere liggendes her, som kan selges Lenke til kommentar
krimol Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Da er anlegget oppkoblet og er strålende fornøgd!!!! :D Absolutt verdt pengene, eneste jeg manger no er en sub og forsterker, men dette kommer i neste runde... takk for hjelpen Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 den bilen er himla gøy til anlegg pga null isolering så du får masse lyd Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 den bilen er himla gøy til anlegg pga null isolering så du får masse lyd Ja, spesielt når isolasjen er en meget viktig del for å få bort "ulyder" i lydbildet.... Det er ikke uvanlig å legge inn borti 50kg støydemping i en bil som skal låte BRA, hehe... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 tenkte på isolering fra bagasjerommet og frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå