Trollfjes Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Går det ann å gå fra horde til alliance? Eksempelvis: Tauren druid > Worgen Druid Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Jeg skal ikke rerolle Worgen, men skal ta en race change på Roguen min fra Human til Worgen tenker jeg. Kommer nok til å lage en Worgen alt, så jeg får spilt igjennom startområdet. Det går ikke så vidt jeg har skjønt. Du kan skifte faction og dermed til den rasen du vil på motsatt faction, men om du bytter tilbake kan du ikke bytte til noe annet enn det du var. Om ikke blizz har gått ut med noe annet nå da. Race change kommer Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Du skulle ikke heller ha rollet troll da, Duffo? :!: Lenke til kommentar
tmg Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Race change kommer Ja leste dette, takk for retting God nyhet i og for seg :> Lenke til kommentar
Fredd4ythegod Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Tror ikke eg gidder og rerolle Worgen. ser nice ut men tror ikke det blir det beste, Vist det er noe eg begynner med er det Human Hunter, men ellers kommer eg til og Holde meg til Female Human Paladin Bloodthrow - Talnivarr Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tror ikke eg gidder og rerolle Worgen. ser nice ut men tror ikke det blir det beste, Vist det er noe eg begynner med er det Human Hunter, men ellers kommer eg til og Holde meg til Female Human Paladin Bloodthrow - Talnivarr Nettopp begynt å spille der selv: Nerox - Talnivarr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå