Footy Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Heisann! Mistet solbrillene mine her for leden og kom i jaktenpå nye inn på Otticanet.com. Solbriller på nett kortog fortalt.. Noen som har noe erfaring med disse? Er det ekte vare for 1000 lappen billigere enn i butikken eller fake så langt øyet lyser? Takk takk footy Endret 27. august 2009 av Footy Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Så vidt jeg har fått med meg selger Otticanet ekte varer. Leste denne artikkelen om bla. Otticanet, og den virker jo ganske positiv. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Finfin butikk det, thumbs up! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Har hørt bra ting om Otticanet.com jeg også. Litt bedre utvalg enn solglass.no også. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Slutt å reklamere! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Fin bump Patrick! Og Analogue, what? Patrick har da aldri reklamert for noe? Her er det snakk om å tipse om en side.. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2010 Fin bump Patrick! Og Analogue, what? Patrick har da aldri reklamert for noe? Her er det snakk om å tipse om en side.. Det var en annen kar som hadde skrevet her, så den lå på førstesiden på MoV. Han reklamerte og innlegget er fjernet, derfor ser det ut til at jeg bump'et tråden Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 4. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2010 Nå trodde jeg jeg hadde bommet grovt her, men ja det ser ut som om det stemmer det Pat sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå