Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Oppfattes det som stygt/frekt å se på jenter og deres kropp?


Gjest Guest_anon_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_anon_*

Etter noen uker som ny student i Oslo, og mye kollektiv ferdsel og samvær (i form av forelesninger) merker jeg ofte at jeg bruker t-baneturen eller deler av forelesningene til å se på det jeg kan kalle heldige eksempler på det andre kjønn. La dette være en jente som valgte å ta på seg usedvanlig dyp utringing over et sommerbrunt brystparti, eller bare ei som er utrolig søt, så er jeg allikevel alltid redd for å bli sett mens jeg, ja, ser. Jeg kan med hånden på hjertet si at mine første tanker sjelden er "å fø faan ass sku likt å dra med meg hu inn på dassen", men noe mer i retning "skulle ønske jeg kunne ta med hun ut på lunsj/kaffe etterpå" (som jeg forøvrig er for feig til å noengang komme til å spørre om, men det er ikke det denne tråden handler om), men allikevel, så føler jeg at jeg er lært opp til at det ikke er pent å se, selv om jeg bare ønsker å se på noe jeg synes er pent. Hvorfor er det slik? Det er vel ingen som ikke liker at andre synes de er pene?

 

 

 

Jeg er usikker på hvorvidt denne tråden egentlig hører hjemme, men jeg følte at den passet best her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen har en skikkelig utrigning, f.eks., så sliter også jeg med å se (jente, og hetero).. Om det er høflig er jo et annet spørsmål.... :hmm: Hvis man greier å la blikket gli videre opp til ansiktet idet du merker hun er på vei til å se på deg, og så smile, så er det vel greit..?

Endret av Right
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

 

Lagt til utenom standardmelding: Og vær så snill... selv om dere sier kj som skj (talefeil), så ikke skriv det.

Endret av Super8
Lenke til kommentar
Tar hun deg i å se på ansiktet hennes, smiler du bare bredt. Tar hun deg i å se på noe annet, smiler du ikke fullt så bredt, og ser flau ut.

Funker for meg...

 

PS: Flauheten kommer gjerne automatisk...

 

Eller...

 

Tar hun deg i å se på ansiktet hennes, smiler du bare bredt. Tar hun deg i å se på noe annet, så ser du opp og dypt inn i øynene hennes mens du biter deg i underleppa.

 

Holder hun blikkontakten da så har hun nettopp invitert deg til å leve ut de skittene tankene dine. Hvis ikke får hun forhåpentligvis litt bedre selvtillit etter at hun har brukt en time på å komme over den seksuelle trakaseringen din.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anon_*

Tror folk har misforstått litt. Jeg er ikke ute etter hvordan jeg kan "imøtekomme" hennes eventuelle blikk mot meg, da føler jeg meg for usikker, jeg har ingen problemer med å si det. Jeg lurer rett og slett på om det er "stygt" å se på personer som du føler deg tiltrukket av?

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

 

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

 

:)

Lenke til kommentar
Tror folk har misforstått litt. Jeg er ikke ute etter hvordan jeg kan "imøtekomme" hennes eventuelle blikk mot meg, da føler jeg meg for usikker, jeg har ingen problemer med å si det. Jeg lurer rett og slett på om det er "stygt" å se på personer som du føler deg tiltrukket av?

 

Nei, det er ikke stygt. Etter min mening er det lov å titte, men ikke stirre. Da kan det bli ukomfortabelt for enhver. Aller ser jo på andre, det er da helt naturlig å gjøre.

...men det beste er jo å gjøre det bak solbriller, da. :whistle:

Lenke til kommentar

Tja, som andre uttaler; det kommer an på frua sjøl. Jeg opplever at de damene som er vant til å få mye oppmerksomhet bare blir mer og mer blærete av at man eventuelt tillater seg å titte, mens de litt mindre blærete og kanskje litt sjenerte synes det er mer allreigt.

 

Ikke lett. Men så er heller ikke kvinnfolk kjent for å være enkle å ha med å gjøre. Se an situasjonen og bruk skjønn.

 

:)

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke stygt å titte.. Kanskje i den eldre garden, men ikke blandt gjennomsnittet.

Folk spjåker seg ut rett og slett for å bli lagt merke til, og bli sett på.

Har enda ikke møtt ei jente som har på seg en topp med kjempe-utringning for at du ikke skal legge merke til brystene hennes. Vil hun ikke bli sett på, kommer hun til å dekke seg til.

 

Se alt du lyster, og ikke vær sjenert over det. :) Det er mennesklig å titte, og det er stort sett en positiv opplevelse for begge parter å titte/bli tittet på.

I hvert fall helt til man krysser grensen og går over til stirring ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...