Gå til innhold

Den antagligvis veldig lille Star Trek Tråden

Anbefalte innlegg

Jeg har sett sesong en og to, kun på trass. Det er utrolig dårlig. Det er synd at en prequel kan være så ensformig og kjedelig, for en god prequel er noe jeg hadde vært veldig interessert i.

Ellers har jeg som sagt, prøvd å komme igang med Voyager. Ser ut til at jeg har kommet over humpen, og begynner å like serien litt. Selv om Janeway fortsatt er grusom :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Vekker denne tråden til live ijgen, da har jeg begynnt på TNG igjen, og det er to ting som slår meg.

1. serien er bra fra første sesong, andre serier både star trek og andre sci fi serier bruker ofte mange episoder eller sesonger for å komme skikkelig i gang.

StarGate SG1, StarGate Atlantis, Baylon 5, Buffy og Angel, ST DS9, ST Voy

Men i TNG er første episode drit bra og det blir bare bedre, sesong en har mange veldig gode epsisoder og de føles ikke noe billigere eller forgammle i forhold til episoder i sesong 5 eller 7 osv.

2. Hvor bra lyden er, etter nettopp å ha sett første sesong av SG1, må jeg si lyden er ektremt mye bedre i TNG selv om sesong 1 er 10 år eldre, den kommer i DD 5.1 og bassen er hærlig, den er konstant hum og dum fra bassen når man er på romskipet.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Blir en solid bump fra meg, dette, men det får bare være.

Har nettopp kjøpt komplette serier med The original series og The next generation, mens Deep space nine, Enterprise, Voyager og The complete movie collection er på vei i posten. Er ca halvveis i sesong 1 av TOS, og har tenkt å fortsette med TNG, DS9, Voyager og til slutt Enterprise da det er slik de er listet kronologisk på IMDB. Men filmene lurer jeg på, i hvilken rekkefølge bør de sees i, og bør de kjøres mellom noen av seriene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...