larsen_vessia Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Lurte på om det går ann å ha en Intel Core 2 quead 9650 på asus P5GDC? Den har samma socket, men veit ikke om korte takkler quad, noen som kan svare meg på dette? Socket: 775LGA Chipset: i915P/i915G (ps. personlig trur jeg ikke det går, men håper jo) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du hadde fått svar på dette umiddelbart om du hadde gått inn på Asus sin produktside. Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Du hadde fått svar på dette umiddelbart om du hadde gått inn på Asus sin produktside. Jeg har ikke akkurat stor kunnskap om data, så viss det kunne blitt sagt ja eller nei (med begrunning) hadde det vert fint, på forhond takk Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) i915-brikkesettet støtter bare enkeltkjerne, nærmere bestemt Pentium 4 (og Celeron-prosessorer i den klassen). Ingen Core 2-prosessorer. Så nei, det går ikke med en Q9650. Da må du bytte hovedkort. Endret 28. august 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
larsen_vessia Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 i915-brikkesettet støtter bare enkeltkjerne, nærmere bestemt Pentium 4 (og Celeron-prosessorer i den klassen). Ingen Core 2-prosessorer. Så nei, det går ikke med en Q9650. Da må du bytte hovedkort. takker (beklager mine dårlige kunnskaper...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå