Gjest Guest_Trude_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg har det siste året har tiltakende mye vondt i knær, hofter og at jeg føler meg stiv om morgenen, at man er støl som etter trening. Det liksom verker i beina, og gjør noen ganger så vondt at jeg nesten ikke klarer å gå. Nå jobber jeg som lærer og står og går stort sett hele dagen. Jeg har aldri hatt det som dette før. I desember fikk jeg en baby og jeg er bare 29 år-så jeg synes det er rart å ha så mye vondt i muskler og ledd! Jeg er en aktiv person og trener en del, spesielt jogging. Noen som har mening om hva dette kan være?? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kan jo være at knærne er utslitt? Har det kommet gradvis? Mye sene betennelser etc? Har du feks leddgikt i familien? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 For å være ærlig kan dette være mye. Det kan være hormonelt, men det kan også være leddgikt av et slag. Jeg vil anbefale deg å dra til legen for ordentlig utredning. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Trude_* Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Kan jo være at knærne er utslitt? Har det kommet gradvis? Mye sene betennelser etc? Har du feks leddgikt i familien? Hei, Jeg hadde en senebetennelse for 5-6 år siden, den klarte jeg å kvitte meg med ved å legge om treningen. Som jeg veit, har jeg ikke leddgikt i familien. Gikk til fysioterapeut i våres for å sjekke løpestil og fikk kjøpt de beste joggeskoene jeg har hatt ever. Er det noen som kan anbefale sko som er gode når man blir stiv i beina og får vondt i knærne da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå