DMN Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Yes, så det var kommet en del treningslogger her på forumet, så tenkte jeg like gjerne kunne kjøre opp en selv. Har vært litt av og på i det siste, men starta for fullt igjen for 3 uker siden, og det føles deilig Alder: 18 år, fyller 19Høyde: 180 Vekt: 85kg Når det gjelder maksløfta mine så regner jeg med å øke de neste ukene, pga formen faller fort på plass. Så dette er de løfta jeg har tatt de siste ukene; Benk: 100kg x 3 - 27/8 110kg - 17/9 Bøy: 95kg 5x5 Mark: 140 x 4 160 - 17/9 (god for mer) Følger ikke et spesielt treningsprog, men kjører Mandag:Bryst/triceps Tirsdag: Rygg/biceps Onsdag: Bein Torsdag: Skuldre/nakke Fredag: Varierer på formen. Lørdag: Hvile Søndag: Bein hvis formen er bra Kjører stor fokus på benk/mark/bøy, grunnen til at jeg ikke følger et prog er fordi jeg bytter ut øvelser når kroppen har blitt for vant til dem. Kostholdet om dagen går ut på 2-3 shakes daglig, og ellers bare spiser jeg alt jeg kommer over, mye egg og tunfisk. 3-4k kalorier og 200g proteiner ca tipper jeg. Endret 17. september 2009 av DMN Lenke til kommentar
DMN Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Frokost:30g shake, 2x kyllingpølser, 3x egg, 2x brødskiver Forelesing: Karbonadebaguett, 2x horn, 2x bananer, 2x epler Før trening: 2x rosinpakker, 1x banan Etter: Shake og 2x bananer Middag: 4-5x kyllingpølser (ja, er student, lever på det jeg har!), brød, vitaminer Kveld: Shake, 1x tunfisk boks, 2x egg Økt: Benkpress: 70x6, 80x5, 90x5, 100x2 (hadde et lite uhell på benken tidligere i uka, så kjørte for fullt nå) Knebøy: 50x10, 70x6, 80x5, 90x5 Leg curls og sittans og ståans calf raise. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Oi, hadde helt glemt denne loggen jeg.. Hadde hvert fall en bra treningsøkt i dag, maksa benk og mark siden jeg skal besøke hjembyen over helga. Oppdatert med nye løft. Kostholdet om dagen ligger på en ca 200-300g proteiner daglig, og kaloriinntak på 4-5000. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå