Problematique Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Det tok bare 2 dager før skole-pcen begynte å kødde seg, og nå kommer jeg ikke på det trådløse nettverket på skolen. Det vil ikke koble seg til, står bare fast på statusen "bekrefter identitet". Fikk IT-folkene der til å hjelpe meg, men umiddelbart etter jeg logget på maskinen fra hvilemodus igjen kommer problemet tilbake. Ikke særlig fristet til å reke bort til dem hver gang jeg skal på nett. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Dumt du ikke skriver hvilket OS og hardware det dreier seg om... Sjekk her: http://support.microsoft.com/kb/951447/en-us/ Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) tipper du går på skole i hordaland har hatt ørten innom med det problemet siste dagene, var mye b-varer ute og gikk blandt sertfikatene første dagene av utleveringen av nye maskiner. maskinen trenger nytt sertfikat for det trådløse samt gamle slettet ellers vil det fke seg til igjen. Endret 27. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Problematique Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Dumt du ikke skriver hvilket OS og hardware det dreier seg om... Sjekk her: http://support.microsoft.com/kb/951447/en-us/ Er en HP med XP det dreier seg om. Skal ta en titt på svarene i linken i morgen tidlig. Er i Hordaland ja, cruzader Var innom ikt-folkene i dag, men det løste bare problemet midlertidig. Får mase igjen i morgen. Men er oppdatering av sertifikat noe jeg kan gjøre selv? Endret 27. august 2009 av Problematique Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 hvilken skole snakker vi om her? kan jo være meg du var innom selvom oddsen er imot det egentlig Lenke til kommentar
Problematique Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Laksevåg det er snakk om. Lenke til kommentar
juicetyven Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) er nesten villig til å vedde på at det er radius (om de engang bruke radius) som forårsaker dette, og at det er brukt et fellesimage til å ghoste maskinen. hadde samme problemet ifjor, eneste permanente løsningen på det var rett og slett å sette opp et nytt image og ghoste fortløpende ettersom maskinene kom inn men jeg kan ta feil edit: skulle jo ikke quote :@ Endret 27. august 2009 av juicetyven Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) nah det er ikke brukt ghost på disse maskinene, er wds så meldes de inn med script. men problemet er med korrupte sertfikater som setter den fast på bekrefter, så om itfolka på skolen han går på bare gidde han et nytt sertfikat uten slette det gamle vil problemet returnere etter en stund. Endret 27. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
swahili Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Laksevåg det er snakk om. Jeg har ingen problemer med nettet på laksevåg Lenke til kommentar
Problematique Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Føler jeg er den eneste med det problemet, ingen andre jeg vet om som har det. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) du er nok ikke den eneste akkurat mulig laksevåg ikke har så mange siden jeg ikke vet når de startet utleveringen sin, var en liten glitch i systemet ene dagen av utleveringen som gidde endel som henta da samme problemet. Endret 27. august 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå