Misoxeny Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er 18 år og har null arbeidserfaring, har aldri hatt noe behov for en jobb før nå. Har altså ingenting å skrive på CV'en bortsett fra årene jeg har gått på skole.. noen som har noen tips? De fleste velger jo alltid de med arbeidserfaring framfor en uten, og da er blir det fort veeeldig vanskelig. Kunne også trengt noen sider som legger ut stillingsannonser eller tips til hvor jeg bør søke. Takk. Lenke til kommentar
Star Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Du kan bruke en som kjenner deg godt som objektiv referanseperson dersom du ikke har tidligere jobberfaring. En plass må man starte - skriv en skikkelig søknad, gi uttrykk for at du mer enn gjerne stiller til intervju og fremstill deg selv som positiv og arbeidsvillig Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har motsatt inntrykk. Jeg f.eks med masse erfaring og fagbrev innen butikkbransjen når ofte ikke til intervju engang. Jeg er en utadvendt person, men butikkene har bare ett mål, og det er fortjeneste. Derfor ansetter de uerfarne folk over de med masse erfaring for å betale de mindre i lønn. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Prøver å sende et par søknader da. Hvor kan jeg finne stillingsannonser bortsett fra Finn? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nav.no har vell mange av de samme annonsene som finn, men pluss en del til Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du kan høre med famile ,venner om de vet om ledige jobber. Oppsøk så bedriften å spør om jobbmuligheter. Oppfør deg høflig og dannet. Ikke gi opp selvom du får noen negative svar. Lykke til Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Byråer kan også være verdt å ta en titt på, selv fikk jeg jobb gjennom Manpower. Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 www.deltidsjobb.no er også en grei side som siler ut alle deltidsjobber både fra byråer, firmaer, nav og finn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå