TheNarsissist Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hei, vi har en EPSON SX100 her i huset. For en stund siden ble vi tom for svart blekk. Nå har stefaren min kjøpt en svart fargepatron som SKAL passe. Men den vil ikke flylle printeren med blekk, står bare: Skjenner ikke igjen de innstalerte blekkpatronene, så står det under. Der hvor blekk nivået på patronene hvilken type blekk man skal ha. Under svart står det T891 og T0711. Vi har kjøpt T0711, den er jo riktig, men det står at den ikke kjennes igjen. på cyan, gul og magneta vises blekknivået, men på svart er det ingen ting. Pleas hjelp meg. Trenger printer nå! Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Sitter det en liten tape-bit på patronen ? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Sitter det en liten tape-bit på patronen ? Den ble tatt vek før jeg satt den inn. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Og alle limrester er borte fra patronen ? (det var problemet for meg på en HP en gang i tiden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå