jonaskvit Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Hva har skjedd med TCP (The Computer Party) ? Har søkt meg rundt på nettet, og finner ut alt ifra at det har blitt lagt ned, til at de jobber med siden ... :/ The Computer Party Har vært innpå der en gang iblant, men det har ikke skjedd noe der... EDIT: Vet noen om noen andre LAN eller Dataparty i Haugaland området? Har vært på GameCage, men det er så lenge til neste gang nå (Anbefales!) Endret 27. august 2009 av jonaskvit Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det som jeg har hørt er at mange av crewet ikke har mulighet til å arrangere treffet lengre, grunnet familie, barn osv. Men jeg har også hørt at de har prøvd å få inn nytt blod for å fortsette å drive treffet. Men når og om dette skjer er vell uvisst. Det ser også litt stilt ut for både qtreff, og westcoastgathering som har blitt arrangert i Sveio. Så Gamecage er vell det største treffet på Haugalandet nå. Finns vell også en del små lan på Karmøy, kartenlan(?).. Og så på Stord har det blitt arrangert IPX, om det drives lengre vet jeg ikke. Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 TUSEN TAKK for svar!! Hjalp veldig... Men får bare håpe de vil fortsette med TCP isåfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå