Zpectro Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 jeg har litt problemer me pcen min, alt er nytt untatt skjermkort og strømforsyning. det som skjer er at når jeg starter pcen, så starter cpu vifta og noen andre ting, men ingen bip som pleier å komme å ikke noe bile på skjermen, etter et halvtminutt stopper pcen og starter på nytt av seg selv. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 litt info om hardware hadde kansje hjulpet litt. er du sikker på at psu er kraftig nok? er alt koblet riktig (med alle ekstra strømkontakter osv) Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 litt info om hardware hadde kansje hjulpet litt.er du sikker på at psu er kraftig nok? er alt koblet riktig (med alle ekstra strømkontakter osv) info e i sigg, og psuen e på 460w vet ikke om det er nok, men vet at alt er koblet til Lenke til kommentar
NoBrainer Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 litt info om hardware hadde kansje hjulpet litt.er du sikker på at psu er kraftig nok? er alt koblet riktig (med alle ekstra strømkontakter osv) info e i sigg, og psuen e på 460w vet ikke om det er nok, men vet at alt er koblet til Du kan desverre ikke kjøre 8800GTX på et 460W PSU. Jeg er rimlig sikker på at det ikke er kraftig nok. Har du i tillegg nok PCIe strøm kontakter, slik at du har satt i begge PCIe strømkontaktene på skjermkortet? Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 litt info om hardware hadde kansje hjulpet litt.er du sikker på at psu er kraftig nok? er alt koblet riktig (med alle ekstra strømkontakter osv) info e i sigg, og psuen e på 460w vet ikke om det er nok, men vet at alt er koblet til Du kan desverre ikke kjøre 8800GTX på et 460W PSU. Jeg er rimlig sikker på at det ikke er kraftig nok. Har du i tillegg nok PCIe strøm kontakter, slik at du har satt i begge PCIe strømkontaktene på skjermkortet? er en tilkobling til strøm på skjermkorte, og der er det en 6pins strømtilførsel Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Du kan desverre ikke kjøre 8800GTX på et 460W PSU. Jeg er rimlig sikker på at det ikke er kraftig nok. Har du i tillegg nok PCIe strøm kontakter, slik at du har satt i begge PCIe strømkontaktene på skjermkortet? han skulle vel alikevel kunne boote? Lenke til kommentar
Zpectro Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 Du kan desverre ikke kjøre 8800GTX på et 460W PSU. Jeg er rimlig sikker på at det ikke er kraftig nok. Har du i tillegg nok PCIe strøm kontakter, slik at du har satt i begge PCIe strømkontaktene på skjermkortet? han skulle vel alikevel kunne boote? jeg har greid å boote 1-2 ganger, men som regel booter den ikke i det hele tatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå