ERaZeR_ Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei! jeg har kjøpt meg en oppgradering av Office XP professional, norsk. fra før har jeg office 2000. Mitt spørsmål er: Er det mulig å installere Office XP direkte uten å installere 2000 først? får beskjed om å lete etter "software som er oppgraderbar" (eller lignende). har prøvd å søke på cd-rom både med XP og 2000 cd i spilleren. Finnes det evt. en crack slik at jeg slipper å bruke 2000 cd'en først? (moderatorer. Programmet er KJØPT og BETALT. derfor antar jeg at det ikke er ulovlig å spørre etter denne cracken!) Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du må nok installere 2000 først, siden det her dreier seg om en oppgradering. Nei, det finnes ikke crack til dette. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Nei! er bare 'oppgrader' filene som er der. Ikke de andre som er på INSTALL cden Mvh. Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hmm det burde jo gå ann ? da jeg hadde win 95 upgrade så lurte jeg cden ved å bare boote opp med dos 6.0 eller noe også sette inn win95 cden og da trodde den at win 31 var installert og installerte win95 over ingenting. så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå