Gå til innhold

Hvem er disse to huleboerne?


Anbefalte innlegg

Jeg som trodde jeg aldri kunne bli dritt lei av å se et ansikt så mye slik jeg gjorde da

denne karen var på forsiden i nettavisene for ti-tusende gang

Alexander%20Rybak.JPG

 

men der tok jeg feil!!

for DISSE er jeg enda mer drittlei, og ikke nok med det, men hvem i huleste er disse skitne huleboerne??

Uansett hva og hvem du er, så er det ingen, og da mener jeg INGEN som fortjener å få vist trynet sitt så mye som disse har fått gjort!

765x320.jpg

 

Jeg er dritt lei dem, og jeg driter i hvem dem er, hva dem har gjort, og hva dem skal gjøre.

Gi meg andre nyheter!!!

Endret av janern21
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg følger faktisk med på saken. Det sier meg særdeles mye om kongolesisk kultur, hva slags holdninger de har, hva slags folk som bor der etc.

 

Jeg som trodde halvorsen var gårdig.....

 

Edit: Jeg hater og virkelig den rybek mannen. Makan til dritt"musikk" skal man lete lenge etter, fele-gniking blandet med en kommunist hjerne og psykopatisk smil er ikke en god blanding. Jeg boikotter alle radioer som har spilt farytaile elelr hva faen den heter. Spiller de fortsatt djevelskapen på NRK P3?

Endret av HeatSeeKinG
Lenke til kommentar
Det er jo også alt rundt selve saken som også er spennende. Er de skyldige? Eller er de uskyldige? Snakker vitnene sant? Osv.

Nå må du ikke glemme at disse to som skal ha sett dette, ikke er misstenkte, ikke har status som vitner heller, men som informanter. Dvs, de slipper å sverge på at de snakker sant.

 

Jeg syntes hele saken utvikler seg til en eneste stor komedie.

Men er ingen komedie for de som er involvert...

Lenke til kommentar
Kongo-folka krever 3000 milliarder kroner av den Norske stat.

Hadde vi hatt råd til det`? :p

 

Men, ja.. det er så latterlig som det kan bli. har det vært lignende saker før?

 

Edit: de har ikke lov å barbere seg. De fikk nylig lov å sitte(sitte på stoler altså) i retten for første gang.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...