Skribenten_ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg som trodde jeg aldri kunne bli dritt lei av å se et ansikt så mye slik jeg gjorde da denne karen var på forsiden i nettavisene for ti-tusende gang men der tok jeg feil!! for DISSE er jeg enda mer drittlei, og ikke nok med det, men hvem i huleste er disse skitne huleboerne?? Uansett hva og hvem du er, så er det ingen, og da mener jeg INGEN som fortjener å få vist trynet sitt så mye som disse har fått gjort! Jeg er dritt lei dem, og jeg driter i hvem dem er, hva dem har gjort, og hva dem skal gjøre. Gi meg andre nyheter!!! Endret 27. august 2009 av janern21 Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Greit nok - avisene kan være en jævel på å skrive om de samme sakene hele tiden, men på en anen side er det faktisk litt interessangt å følge med på kongosaken. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kongosaken er tross alt litt viktigere enn "faaaairytaaaale", er faktisk noe jeg følger med på, så plager meg ikke. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 27. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 noen som kan gi meg et lite referat som beskriver hva saken egentlig dreier seg om? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 De to huleboerne er på planken for å ha drept en afrikansk sjåfør i Kongo. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 To nordmen er beskylt for å ha drept en mann i kongo. Nå vil Kongo kreve masse penger av norge (noe som er totalt latterlig). kort sagt Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 To nordmen er beskylt for å ha drept en mann i kongo. Nå vil Kongo kreve masse penger av norge (noe som er totalt latterlig). kort sagt Det er jo også alt rundt selve saken som også er spennende. Er de skyldige? Eller er de uskyldige? Snakker vitnene sant? Osv. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Kongo-folka krever 3000 milliarder kroner av den Norske stat. Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Jeg følger faktisk med på saken. Det sier meg særdeles mye om kongolesisk kultur, hva slags holdninger de har, hva slags folk som bor der etc. Jeg som trodde halvorsen var gårdig..... Edit: Jeg hater og virkelig den rybek mannen. Makan til dritt"musikk" skal man lete lenge etter, fele-gniking blandet med en kommunist hjerne og psykopatisk smil er ikke en god blanding. Jeg boikotter alle radioer som har spilt farytaile elelr hva faen den heter. Spiller de fortsatt djevelskapen på NRK P3? Endret 27. august 2009 av HeatSeeKinG Lenke til kommentar
Bata Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 KOm igjen, han fyren er så komersiell som det går an! FrPer elelr ihvertfall borgelig, Høyre minst! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Tror folk har gått lei av den nå. Har ikke hørt den mye i det siste hvertfall. Heldigvis Lenke til kommentar
____________ Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 noen som kan gi meg et lite referat som beskriver hva saken egentlig dreier seg om? Spørsmålet kan virke noe krast, men: Ser du kun på bildene? Don't criticize what you can't understand. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Det er jo også alt rundt selve saken som også er spennende. Er de skyldige? Eller er de uskyldige? Snakker vitnene sant? Osv. Nå må du ikke glemme at disse to som skal ha sett dette, ikke er misstenkte, ikke har status som vitner heller, men som informanter. Dvs, de slipper å sverge på at de snakker sant. Jeg syntes hele saken utvikler seg til en eneste stor komedie. Men er ingen komedie for de som er involvert... Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 hvem i huleste er disse skitne huleboerne?? At Moland og French ser noe uflidde ut kan ha noe med de sanitære forholdene i fangehullet de sitter i.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 janern21: Hvorfor prøver du ikke å sette deg inn i ting før du skriver om det? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Det kravet mot norge på 3000 mil er jo feil, Det ble snakket i en blanding av fanc og dollar, kravet var kun på 3 mil :> Ellers, vil nå si at jeg ble mer lei av MJ når han døde.. Dette er jo faktisk noe som er verd å følge med på! Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 Er det bare meg eller har han til høyre(husker ikke hvem som var hvem) tatt barten, men ikke skjegget? Eller er det naturlig at noen har så liten bartvekst i forhold til skjeggvekst? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Husk å være nøye med å plassere innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var plassert i feil kategori og er blitt flyttet til korrekt eller mer passende kategori. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 hvem i huleste er disse skitne huleboerne?? Det er jo ikke akkurat "spaferie" de har vært på i Kongo heller da ... Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Kongo-folka krever 3000 milliarder kroner av den Norske stat. Hadde vi hatt råd til det`? Men, ja.. det er så latterlig som det kan bli. har det vært lignende saker før? Edit: de har ikke lov å barbere seg. De fikk nylig lov å sitte(sitte på stoler altså) i retten for første gang. Endret 5. september 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå