Scoob911 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Har et lite problem her. Det har blitt helt kaos i musikken på en eller annen måte. Jeg har slettet alle sangene jeg hadde lagt til, men navnene vises fortsatt i mediaspilleren. Trykker jeg på dem så får jeg beskjed om at den ikke finner fila. Hvis jeg da prøver å legge inn sangene på nytt så kommer jo alle sammen dobbelt opp hvor halvparten funker og halvparten er spøkelser. Hvordan kan jeg fikse dette her?? EDIT: En gjennoppretting av fabrikkinnstillinger løste det. Endret 5. januar 2010 av Scoob911 Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hvordan kan man lage spilleliste? Jeg har lagt in mappe med sanger, er ikke det mulig via m.spilleren lagre den mappa som spilleliste? Eller noen andre muligheter for å gjør det på? Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg så at noe av mine oppgaver var lagret som bursdag i kalendr. Det er fordi de var lagret som bursdag på en elgammel mobil. Nå lurer jeg på hvordan kan jeg lage ny oppgaver som bursdag på N900. Det er ikke noe valg mulighet for å velge bursdag nå. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det ikke et fødselsdag-felt i kontaktregisteret og en setting en eller annen plass som gjør at de dukker opp som (rosa) oppføringer i kalenderen? Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er det ikke et fødselsdag-felt i kontaktregisteret og en setting en eller annen plass som gjør at de dukker opp som (rosa) oppføringer i kalenderen? Tusen takk, det hjalp Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 På de gamle nokia f.eks 6*** (husker ikke resten) så regnet ut mobil hvor gamel en person blir hvis du har lagret fødselsår. Er det mulig på N900 da? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvordan er det egentlig med porting av annen linuxprogramvare til Maemo? Jeg hadde egentlig sett for meg at jeg var fri til å legge inn openbox, kde eller fluxbox og at jeg lett kunne kjøre mindre krevende programmer som finnes til desktoplinux. Hva skjedde med canonicals prosjekt med å gjøre det mulig å kjøre androidprogramvare i vanlig linux? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg hadde egentlig sett for meg at jeg var fri til å legge inn openbox, kde eller fluxbox og at jeg lett kunne kjøre mindre krevende programmer som finnes til desktoplinux. Fra minnekortet skal du kunne kjøre en helt vanlig Debian Lenny. Da vil du ha alle 30 000+ pakker tilgjengelig kompilert for din arkitektur i APT-repoer. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så lenge de er bygd for ARM-arkitekturen vel og merke... Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 så man kan ikke innstallere debianprogrammer rett i maemo? Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Som Skinney sier, så er det ikke fullt så enkelt nei. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal nevnes at Ubuntu kommer i en ARM-utgave da, og er nok en god del som portes over til ARM-arkitekturen fordi det finnes netbooks med ARM-cpu... Lenke til kommentar
anordne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som har testet noe eksternt skrivebord opplegg? Man må vel ha ett program på pcen også? Hva med ny firmware? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som har testet noe eksternt skrivebord opplegg? Man må vel ha ett program på pcen også? Hva med ny firmware? Eksternt skrivebord opplegg? Firmware kan komme når som helst, skulle egentlig komme ut i uke 52, og ble gitt ut til eksterne testere i uke 51... i slutten av måneden senest vil jeg si... Kan godt hende at telefonen ikke vil fungere med Ovi Suite før firmwaren er ute, eller eventuelt til ny utgave av Ovi Suite er tilgjengelig (2.1 utgaven av Ovi Suite er i betatesting nå...) Lenke til kommentar
anordne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Remote desktop.Dette er vel MS sitt opplegg, men finnes jo hauevis med lignende greier med andre navn. Uttrykker jeg meg dårlig Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Remote desktop.Dette er vel MS sitt opplegg, men finnes jo hauevis med lignende greier med andre navn. Uttrykker jeg meg dårlig Ahh. Du får jo VNC til N900 VNC er mye brukt i Linux (mener jeg, aldri brukt dette selv) og du får klient/server til det du måtte ønske av operativsystem Lenke til kommentar
karakas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 VNC er i mine øyne bare en nødløsning for RD i Windows 7, den innebygde løsninger er såpass god at å installere noe annet bør være unødvendig, men er mulig det stiller seg i ett annet lys når det er snakk om tilkobling fra Linux-klienter. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal nevnes at Ubuntu kommer i en ARM-utgave da, og er nok en god del som portes over til ARM-arkitekturen fordi det finnes netbooks med ARM-cpu... Ubuntu til N900, er det mulig? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja hvorfor ikke. Men liker seg nok bedre på kraftigere hardware. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvordan lager dere spilleliste?? Hvis jeg har mappe med musikk kan jeg lage egen spilleliste for den mappa? altså spilleliste med sangene bare fra den mappa`? noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå