FenrisC0de Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fint at MMS er rett rundt hjørnet, men har noen av dere hørt noe om denne såkalte oppdateringen som skal gi oss mulighet for å bruke telefonen i portrett modus? Kommer visst i løpet av Q1, 2010. Lenke til kommentar
Djmolvi Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 det kommer veldig programmer i maemo. kjedlig Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 det kommer veldig programmer i maemo. kjedlig Huh? Telefonen har nettopp hatt release, ikke så rart at det ikke er flere hundre tusen programmer ute til den enda da... Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 det kommer veldig programmer i maemo. kjedlig Huh? Telefonen har nettopp hatt release, ikke så rart at det ikke er flere hundre tusen programmer ute til den enda da... Ligger en del under testing om kommer fortløpende. Dessuten er det nok en del programmer som kommer når ovi store åpner. Får vi håpe Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen har visst laget en app for å sende mms. http://foolab.org/node/7881 Noen som har testet det? Vet ikke helt om jeg tør.. Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet hvordan man får fikset tastaturet når man skal spille Mario osv, med snes emulator? alt funker fint men klarer ikke å hoppe Du må bare endre knapper i instillingene i selve emulatoren. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har telefonen mulighet for å overvåke hvor mye datatrafikk man bruker/har brukt? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Du kan laste ned en widget som gjør det. Ganske lett tilgjengelig, tror det var fra Maemo Select. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype) Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype) Kjenner ikke til om man kan koble til tlf med usb og surfe på nettet med pcen, men du kan jo ringe med skype direkte fra tlf Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype) Kjenner ikke til om man kan koble til tlf med usb og surfe på nettet med pcen, men du kan jo ringe med skype direkte fra tlf MJA... da må det gå over GPRS nettet og det er jo litt kjedelig(koster), hadde som sagt håpa på at jeg kunne surfe nettet til bærbaren gjennom USBen Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Fikk telefonen på døra for en halvtimes tid siden. Førsteinntrykket er skjermen og hvor lett det er å gjøre ting på den. Utrolig responsiv, og lett å "styre". Og det ene videoklippet som lå inne (trailer eller noe?), ble helt satt ut av kvaliteten på både lyd og bilde (mest bildet!)! Kommer ikke til å få gjort noe produktivt de neste dagene nei Lenke til kommentar
chris_90 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Faktisk er ikke veldig fornøyd med lyden. Noen ganger er bare irriterende... Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice. Lenke til kommentar
Scoob911 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lyden er jo ikke "bra" egentlig. Men synes den var imponerende til å være en mobiltelefon. Fikk ihvertfall en filmfølelse av den. Det mest imponerende var jo helt klart skjermen. Visste ikke at vi hadde kommet så langt innen teknologi Hvor lang tid tar det ca å lade opp mobilen fra tom batteri? Og hvis man plugger den inn i pc-en med USB vil den da lade samtidig? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype) Kjenner ikke til om man kan koble til tlf med usb og surfe på nettet med pcen, men du kan jo ringe med skype direkte fra tlf MJA... da må det gå over GPRS nettet og det er jo litt kjedelig(koster), hadde som sagt håpa på at jeg kunne surfe nettet til bærbaren gjennom USBen åå nå skjønte jeg. Trodde du skulle bruke tlf som modem.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Lyden er jo ikke "bra" egentlig. Men synes den var imponerende til å være en mobiltelefon. Fikk ihvertfall en filmfølelse av den. Det mest imponerende var jo helt klart skjermen. Visste ikke at vi hadde kommet så langt innen teknologi Hvor lang tid tar det ca å lade opp mobilen fra tom batteri? Og hvis man plugger den inn i pc-en med USB vil den da lade samtidig? Lader når den er koblet i pc'n ja, men anbefaler å bruke stikkontakt-laderen, da n900 lader TREEEEEGGT fra pc... Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice. Fullt mulig å bruke den mens den lader. Du trenger heller ikke lade den før du bruker den. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice. Fullt mulig å bruke den mens den lader. Du trenger heller ikke lade den før du bruker den. Hvorfor er det sånn at utrolig mange mennesker fremdeles tror at telefoner skal lades i 24 timer før den kan brukes? De aller fleste telefoner kommer med ca halvladet batteri fra produsenten. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice. Fullt mulig å bruke den mens den lader. Du trenger heller ikke lade den før du bruker den. Hvorfor er det sånn at utrolig mange mennesker fremdeles tror at telefoner skal lades i 24 timer før den kan brukes? De aller fleste telefoner kommer med ca halvladet batteri fra produsenten. For folk hører så mye rart. "Den må lades i 24 timer før bruk", "Du må lade ut batteriet innimellom" og "ikke lade litt og litt".. Når jeg får en ny telefon er det første jeg gjør å skru den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå