Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden

Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kommer veldig programmer i maemo. kjedlig

Huh? Telefonen har nettopp hatt release, ikke så rart at det ikke er flere hundre tusen programmer ute til den enda da...

Ligger en del under testing om kommer fortløpende. Dessuten er det nok en del programmer som kommer når ovi store åpner. Får vi håpe :)

Lenke til kommentar
Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype)

Kjenner ikke til om man kan koble til tlf med usb og surfe på nettet med pcen, men du kan jo ringe med skype direkte fra tlf :)

Lenke til kommentar
Noen som aner om mobilen kan, via USB, surfe nettet som finnes på en laptop? Jeg har ikke tilgang til trådløst nett på jobb og ønsker å ha nettforbindelse med telefonen... (om jeg feks skal ta en samtale over skype)

Kjenner ikke til om man kan koble til tlf med usb og surfe på nettet med pcen, men du kan jo ringe med skype direkte fra tlf :)

MJA... da må det gå over GPRS nettet og det er jo litt kjedelig(koster), hadde som sagt håpa på at jeg kunne surfe nettet til bærbaren gjennom USBen

Lenke til kommentar

Fikk telefonen på døra for en halvtimes tid siden. Førsteinntrykket er skjermen og hvor lett det er å gjøre ting på den. Utrolig responsiv, og lett å "styre". Og det ene videoklippet som lå inne (trailer eller noe?), ble helt satt ut av kvaliteten på både lyd og bilde (mest bildet!)! Kommer ikke til å få gjort noe produktivt de neste dagene nei :p

Lenke til kommentar

Lyden er jo ikke "bra" egentlig. Men synes den var imponerende til å være en mobiltelefon. Fikk ihvertfall en filmfølelse av den. Det mest imponerende var jo helt klart skjermen. Visste ikke at vi hadde kommet så langt innen teknologi :p

Hvor lang tid tar det ca å lade opp mobilen fra tom batteri? Og hvis man plugger den inn i pc-en med USB vil den da lade samtidig?

Lenke til kommentar

MJA... da må det gå over GPRS nettet og det er jo litt kjedelig(koster), hadde som sagt håpa på at jeg kunne surfe nettet til bærbaren gjennom USBen

åå nå skjønte jeg. Trodde du skulle bruke tlf som modem.. :)

Lenke til kommentar
Lyden er jo ikke "bra" egentlig. Men synes den var imponerende til å være en mobiltelefon. Fikk ihvertfall en filmfølelse av den. Det mest imponerende var jo helt klart skjermen. Visste ikke at vi hadde kommet så langt innen teknologi :p

Hvor lang tid tar det ca å lade opp mobilen fra tom batteri? Og hvis man plugger den inn i pc-en med USB vil den da lade samtidig?

Lader når den er koblet i pc'n ja, men anbefaler å bruke stikkontakt-laderen, da n900 lader TREEEEEGGT fra pc...

Lenke til kommentar
Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice.

Fullt mulig å bruke den mens den lader. Du trenger heller ikke lade den før du bruker den.

Hvorfor er det sånn at utrolig mange mennesker fremdeles tror at telefoner skal lades i 24 timer før den kan brukes? De aller fleste telefoner kommer med ca halvladet batteri fra produsenten.

Lenke til kommentar
Mitt testeksemplarer ligger til lading. Fint lite orange lys som puster mens den lader. Nice.

Fullt mulig å bruke den mens den lader. Du trenger heller ikke lade den før du bruker den.

Hvorfor er det sånn at utrolig mange mennesker fremdeles tror at telefoner skal lades i 24 timer før den kan brukes? De aller fleste telefoner kommer med ca halvladet batteri fra produsenten.

For folk hører så mye rart. "Den må lades i 24 timer før bruk", "Du må lade ut batteriet innimellom" og "ikke lade litt og litt".. Når jeg får en ny telefon er det første jeg gjør å skru den på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...