Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden

Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte en N900 fra Chess,skal ha Chess abb uansett så da var det like greit. Chess selv sa de ikke har den på lager,Moobi som sender tlf for Chess sier at de har den på lager og i nettbutikken står det 33stk :p Blir skuffa om Chess kundeservice har rett nå,gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Godbiten ble bestilt i går, men nå som dagen nærmer sin slutt er den til stor skuffelse ennå ikke sendt :dontgetit:

Skal være ærlig å si at jeg ikke har lest igjennom topicens nesten 1300 posts, men er det noen som vet om eller har noen tips og ideer til beskyttelse på skjermen? Har hørt at disse skjermene fort blir ripete og stygge, så tenkte jeg skulle legge på sånn gjennomsiktig beskytter på den så fort som mulig.

Og hva med å lage en god samletråd over nyttig programmer, widgets og andre ting til N900? Noe lignende det som finnes for Symbian S60.

Lenke til kommentar
Godbiten ble bestilt i går, men nå som dagen nærmer sin slutt er den til stor skuffelse ennå ikke sendt :dontgetit:

Skal være ærlig å si at jeg ikke har lest igjennom topicens nesten 1300 posts, men er det noen som vet om eller har noen tips og ideer til beskyttelse på skjermen? Har hørt at disse skjermene fort blir ripete og stygge, så tenkte jeg skulle legge på sånn gjennomsiktig beskytter på den så fort som mulig.

Og hva med å lage en god samletråd over nyttig programmer, widgets og andre ting til N900? Noe lignende det som finnes for Symbian S60.

Selv har jeg kjøpt invisible shield fra zagg. fungerer utmerket, syns ikke og trykkskjermen er like behagelig å bruke. anbefalles absolutt..

Lenke til kommentar
har lasta ned snes emulator ,men hvor finner man spill?

Svaret finner du på https://www.diskusjon.no/guidelines#1

men du kan alltids kose deg med http://www.shutupwomangetonmyhorse.com til du gidder å bruke http://justfuckinggoogleit.com

Takk Cato. Det var det mest fornuftige innlegget om denna N900. Fantastisk mobil, der man virkelig får brukt sine skills på¨google for å finne svar på vanskelige problemer!

Lenke til kommentar

Sitter og ser på nye telefoner nå, og dette er en av de jeg vurderer, har sett denne filmen:

Og synest den lagger litt, men siden klippet er gammelt så tenkte jeg å spørre her inne om den lagger i release-utgaven også?

Og er det noen som kan teste om de klarer å kjøre bet365.com i nettleseren (flashside)?

Lenke til kommentar
Er det å finne snes roms ett "Vanskelig problem"?

les innlegg 1266:] - btw. nei er egentlig ikke det.

Sitter og ser på nye telefoner nå, og dette er en av de jeg vurderer, har sett denne filmen:

Og synest den lagger litt, men siden klippet er gammelt så tenkte jeg å spørre her inne om den lagger i release-utgaven også?

Og er det noen som kan teste om de klarer å kjøre bet365.com i nettleseren (flashside)?

siden ble lastet inn og fikk opp all informasjon. har ikke prøvd å spille, da jeg ikke er registrert. men fikk navigere rundt. "faner" som favoritter, hi lo games, bordspill oppdaterer seg.. hvis det er det du mener?:)

Endret av K011
Lenke til kommentar

Fikk denne herlige mobilen til jul og jeg har lyst til å ta godt vare på den og ikke minst skjermen.

Jeg har vurdert sånn beskyttelsesplastikk som kom med bare en gjennomsiktig type men det selges jo ikke til andre en Iphone (nesten). Noen som har noen tips? Vurderer å kjøpe til iphone og klippe/kutte den til så den dekker mesteparten av skjermen.

Noen bærevesker/beltevesker som er å anbefale? tenker da på typen som er så liten å nett som mulig.

Lenke til kommentar
Fikk denne herlige mobilen til jul og jeg har lyst til å ta godt vare på den og ikke minst skjermen.

Jeg har vurdert sånn beskyttelsesplastikk som kom med bare en gjennomsiktig type men det selges jo ikke til andre en Iphone (nesten). Noen som har noen tips? Vurderer å kjøpe til iphone og klippe/kutte den til så den dekker mesteparten av skjermen.

Noen bærevesker/beltevesker som er å anbefale? tenker da på typen som er så liten å nett som mulig.

Jeg gikk for InvisibleShield. Fungerer kjempeflott ;)

Er da ingen grunn til å kjøpe InvisibleShield til iPhone for så å kutte den til når man kan kjøpe den tilpasset N900 fra før? :S

Endret av Lokii
Lenke til kommentar

Jeg gikk for InvisibleShield. Fungerer kjempeflott ;)

Er da ingen grunn til å kjøpe InvisibleShield til iPhone for så å kutte den til når man kan kjøpe den tilpasset N900 fra før? :S

Åssen er det eventuelt få av? Det er ikke limt fast for alltid?

Lenke til kommentar

Hvordan er kalenderen på N900? Er den sånn som på f eks Symbian at du har gjøremål og slikt på startskjermen?

jeg har lyst på noe nytt og spennende nå, etter å ha prøvd HTC HD2 idag fikk jeg lyst på noe nytt, men jeg trenger HW-tastatur. Spotify får jeg klare meg uten, heller ha det på E71en ved siden av.

Lenke til kommentar
har lasta ned snes emulator ,men hvor finner man spill?

Svaret finner du på https://www.diskusjon.no/guidelines#1

men du kan alltids kose deg med http://www.shutupwomangetonmyhorse.com til du gidder å bruke http://justfuckinggoogleit.com

Ja veldig smart av deg ja, jeg spurte om spill fordi de jeg har lasta ned har ikke funka.

Kan bruke google for å finne det ut ja, men spurte her for det er allerede noen som har mer peiling og har kanskje allerede funnet ut av det,tenkte jeg da. Takker for det hjelpsomme svaret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...