schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Yay! Du, de greiene får du også tak i, om du ber noen der borte om å poste. Evt søke etter de. Så noen andre som spurte om akkurat det samme nemlig. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ah. skal sjekke det ut jeg! Takk skal du ha! Da var jeg atter engang en lykkelig eier av en N900! Har faktisk ikke fått utforsket noe på den nesten, hehe. Ble så forfjamset av det der sabla korrupte mappeopplegget! Lenke til kommentar
Knarkhild Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg fikk min Nokia N900 i dag, og jeg har ikke fått noe ordentlig brukerhåndbokhefte? Bare en sånn som forklarer hvordan jeg tar på mobilen, og hvordan jeg putter i et SIM-kort. Har dere andre fått et fyldigere hefte som forklarer alt steg for steg? Hadde gjerne likt å ha en detaljert forklaring om hva de forskjellige knappene på mobilskjermen betyr. :/ Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Brukerhåndboken ligger inne i telefonen. Om du ser på side 17 i den manualen som fulgte med telefonen så står det forklart hvor der Lenke til kommentar
elfa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg fikk min Nokia N900 i dag, og jeg har ikke fått noe ordentlig brukerhåndbokhefte? Bare en sånn som forklarer hvordan jeg tar på mobilen, og hvordan jeg putter i et SIM-kort. Har dere andre fått et fyldigere hefte som forklarer alt steg for steg? Hadde gjerne likt å ha en detaljert forklaring om hva de forskjellige knappene på mobilskjermen betyr. :/ Ikke det at jeg beskylder deg for å være sløv, MEN http://www.nokia.no/support-og-programvare...tte/n900/guides BMG :-) Lenke til kommentar
elfa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Brukerhåndboken ligger inne i telefonen. Om du ser på side 17 i den manualen som fulgte med telefonen så står det forklart hvor der Ikke vondt ment, men kommentaren 'skjønner ikke en dritt jeg..' fikk meg til å sette MW2 på pause og bryte ut i stormlatter :-) Jeg så for meg din frustrasjon. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Brukerhåndboken ligger inne i telefonen. Om du ser på side 17 i den manualen som fulgte med telefonen så står det forklart hvor der Ikke vondt ment, men kommentaren 'skjønner ikke en dritt jeg..' fikk meg til å sette MW2 på pause og bryte ut i stormlatter :-) Jeg så for meg din frustrasjon. Haha. Hmmm. Det fulgte med en liten manual skrevet på papir i esken hvor Nokia N900 lå i. I den, på side 17, står det forklart at brukermanualen ligger lagret inne i telefonminnet, og i den er det mer brukerhjelp å få enn i den nevnte papirbaserte. Good enough? Endret 5. desember 2009 av Skitongen Lenke til kommentar
elfa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Brukerhåndboken ligger inne i telefonen. Om du ser på side 17 i den manualen som fulgte med telefonen så står det forklart hvor der Ikke vondt ment, men kommentaren 'skjønner ikke en dritt jeg..' fikk meg til å sette MW2 på pause og bryte ut i stormlatter :-) Jeg så for meg din frustrasjon. Haha. Hmmm. Det fulgte med en liten manual skrevet på papir i esken hvor Nokia N900 lå i. I den, på side 17, står det forklart at brukermanualen ligger lagret inne i telefonminnet, og i den er det mer brukerhjelp å få enn i den nevnte papirbaserte. Good enough? Har ikke fått telefonen ennå så det visste jeg ikke. Kudos til Nokia hvis den faktisk er bedre enn PDFen. Oppløftende å se at tråden funker så bra, jeg gleder meg som en unge til å begynne å fikle med min egen. (telefon) :-) Lenke til kommentar
repaguy Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Så det er meningen at man må ta av den beskyttelsesfilmen som ligger over skjermen med en gang du åpner den?... Hadde håpet at det var av typen som kunne ligge på liksom, men skjermen er jo mørk som f da. Derfor har du: http://www.zagg.com/invisibleshield/nokia-...ins-shields.php Må vell nesten si at denne er et must for de kresne Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tidligere i tråden finner du en link en en shop som selger shield til skjermen. I samme post er det en kode som gir 50% rabatt og gratis porto. 7,5$ tilsammen. Ganske genialt, spør du meg. Allerede bestilt. Får den sikkert like etter at jeg får telfen. Side 20 +-5 Lenke til kommentar
genser Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Grrr, irriterende at jeg må vente mens dere bare koser dere med telefonen. Har hele tiden dog vært innstillt på at N900 bare er noe jeg skal prøve ut, og ikke har tro på at den vil danke ut iPhonen min, men det mer jeg ser det mer engasjert i mobilen blir jeg. Vente vente... Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hehe. Ventinga gjør det morsommere å få ny gadget ;p Jeg for min del er så lei av den forbanna iPhonen at jeg holder på å kaste den ut av vinduet. Eneste gode ved den er at jeg fikk exhcange til å funke for både mail og kalender. Blurgh. Gleder meg til hardwaretastatur og multitasking Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 leste litt på maemo-talk om android på n900, men kunne ikke finne noe spesifikt om det enda. Derimot har dem fått til å kjøre GarnetVM på telefonen --> Palm programmer Lenke til kommentar
K011 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tidligere i tråden finner du en link en en shop som selger shield til skjermen. I samme post er det en kode som gir 50% rabatt og gratis porto. 7,5$ tilsammen. Ganske genialt, spør du meg. Allerede bestilt. Får den sikkert like etter at jeg får telfen. Side 20 +-5 Post 323 Bestilte nettopp extended protection med kode MILITARY og fikk 50%+ fri frakt. Dec 6, 2009 - Payment To - XXXXX - Completed - Details - -$12.49 USD Dette blir braaa Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Denja! Hadde screen protection på HTC Touch da den kom, funka fint. Endret 6. desember 2009 av schlinkey Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 noen som vet hvordan jeg setter opp telefonen med ludo mobil? har lyst å bruke 3g osv... Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Min ankom postkontoret igår, men grunnet diverse andre gjøremål så får jeg ikke hentet den før i morgen. Ser fram til å få lekt litt med denne. Dere som har hatt den i noen dager. Hvordan er telefonen for en som ikke kan et kvekk Linux? Det å installere tilleggsapplikasjoner osv, er det noe man må ha Linux-kunnskaper for å kunne gjøre eller er det ikke nødvendig? Lenke til kommentar
adrianp Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Dere som har hatt den i noen dager. Hvordan er telefonen for en som ikke kan et kvekk Linux? Det å installere tilleggsapplikasjoner osv, er det noe man må ha Linux-kunnskaper for å kunne gjøre eller er det ikke nødvendig? Dersom alt fungerte riktig ville jeg si at det er unødvendig med Linux kunnskap, men, akkurat nå kan det være enkelte ting som ikke fungere og da må man kanskje tar opp xterm og skirver noen kommandoer; eller vente til Nokia releaser neste versjon. Noen har måtte flashe firmware og det ser ut som pr.idag det fungere bedre fra Linux enn Windows. Installasjon av applikasjoner er enkelt men det er mange som fortsatt sitter i extras-testing eller extras-devel og det er noe "farlig" å installere derfra, spesielt extras-devel. Fikk min igår og bluetooth hands-free fungere ikke riktig og Skype mot Englang fungerte dårlig også (muligens noe med 3G). Ellers er jeg veldig førnøyd. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Må bare nevne at flashingen faktisk ikke var vanskelig, og at den kan gjøres via windows. Må også nevne at krasjen jeg opplevde i går var på grunn av ett defekt minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå