Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre som har problem med wi-fi? Jeg er på nett og kan surfe på nettsider det ene øyeblikket og det andre så faller jeg ut : :ermm:

Kan det ha noe å si på rutern min? Har en n86 som ikke kan koble seg opp mot rutern i det hele tatt.

 

 

Jepp, samme problem her.

 

Ser ut som da einaste som klare og holda forbindelsen oppe for meg er zoutube, dei andre programmo mister forbindelsen etter maksimalt 4 minutt, mens zoutube av ein eller annan grunn ikkje gjer dette.

 

Har du og indikasjon på at du er kobla til wifi, men mangler den faktiske forbindelsen i.e ikkje nett, ping kommandoen i xterm time berre ut etc.?

Lenke til kommentar

Ja.. Det var jo ikke helt bra.

Jeg sliter også med å få fjerne en mappe som jeg førte over fra ett minnekort til telefonen. Forørvig så krasja telefonen mens jeg overførte filer fra det. Testet kameraet først etter at overføringen gikk til helvete. Vet ikke om det kan ha skjedd noe da, finner liksom ikke ut noe før jeg får fjernet alt og få starter på en fresh boot. Men det skulle visst ikke være enkelt gitt. Så nå sitter jeg bare her med en 5000 kroners mobil jeg ikke får brukt at all.

Lenke til kommentar
Jeg fikk ihvertfall skrudd av strømsparing, men funker fortsatt ikke :hmm:

 

Ingen hjelp i de to trådene heller? Sjekka sikkerhet i rutern?

 

Har sjekket litt rundt. Men tror jeg heller tar å bestiller nett fra en annen leverandør, for mye problemer med det jeg bruker per dags dato ;) Men tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Noen andre som har problem med wi-fi? Jeg er på nett og kan surfe på nettsider det ene øyeblikket og det andre så faller jeg ut : :ermm:

Kan det ha noe å si på rutern min? Har en n86 som ikke kan koble seg opp mot rutern i det hele tatt.

 

 

Jepp, samme problem her.

 

Ser ut som da einaste som klare og holda forbindelsen oppe for meg er zoutube, dei andre programmo mister forbindelsen etter maksimalt 4 minutt, mens zoutube av ein eller annan grunn ikkje gjer dette.

 

Har du og indikasjon på at du er kobla til wifi, men mangler den faktiske forbindelsen i.e ikkje nett, ping kommandoen i xterm time berre ut etc.?

 

Ja den forblir kobla til wifi, men laster ikke inn nettsider og etter litt om og men kommer det opp at siden kan ikke vises. Meget frustrerende :( men jeg regner med at dette er rutern sitt problem da jeg har hatt utrolig mye stress med den tidligere, har bestemt meg for å finne ny leverandør ;)

 

Men si ifra hvis du finner en løsning :)

Lenke til kommentar

Jøss, du fikk flasha den, og allikevel er ikke alt resetta? Det er jo rent snodig. Nesten så jeg begynner å lure på om N900 var så glupt ;p Mista flere uker da jeg satt meg ned med linux som eneste OS på datan, ettersom jeg ikke klarer å la problemer ligge. Denne telefonen høres litt ut som noe man kan fikle en hel del med :p

Lenke til kommentar

Spurte på talk.maemo og der sa dem at flashing ikke påvirka slike ting som den mappa, da de ikke var på samme lagringssted. Mappa som var korrupt lå på 32 gig storageplassen og ikke hvor OS'et ligger. Så fikk beskjed om at jeg skulle formatere 32gb lagringsplassen og se hva som skjedde. Prøver nuh! ^^

Lenke til kommentar

Det gikk! Da var mappen borte, og jeg kan ta bilder med telefonen! =D

Greit å de maemo dudsa ass!

 

Men! Det jeg la merke til nå var at temaene, bildene og lydfilene som fulgte med mobilen da jeg fikk den nå er borte. Så om noen har lyst til å være snille med meg å koble sin mobil til en pc via kabel og kopiere det som er i mappene Bilder, lydklipp og videoklipp og evt legge det ut på nettet slik at jeg får tak i det igjen? :|

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...