schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er butterfly i extras-testing? Kan være skummelt ja, men om butterfly har mer bugs for tiden, enn haze så tjah Kjedelig å føkke til telfen om man ikke er kyndig nok til å fikse den. :o Lenke til kommentar
agep Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hmm, noen som vet om det er kommet ut Nokia Software Updater eller en slags PC Suite for N900? Kan ikke finne noe for N900 på nokia sine sider Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er butterfly i extras-testing? Kan være skummelt ja, men om butterfly har mer bugs for tiden, enn haze så tjah Kjedelig å føkke til telfen om man ikke er kyndig nok til å fikse den. :o Ja den er i extras-testing ja så den er ikke så farlig får jeg håpe. Den kommer opp under programmer når man legger inn extras-testing kontoen. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 http://europe.nokia.com/get-support-and-so...oftware-update# prøv der Lenke til kommentar
agep Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) http://europe.nokia.com/get-support-and-so...oftware-update# prøv der Der fant jeg noe. Takk for linken:) *edit* Crap, lot seg ikke installere på Win 7 Endret 5. desember 2009 av agep Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Snap! Du får leite litt rundt i O Store Google. Sikkert noen som har funnet løsninga og posta den et sted. Lenke til kommentar
KDurant10 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noen andre som har problem med wi-fi? Jeg er på nett og kan surfe på nettsider det ene øyeblikket og det andre så faller jeg ut : Kan det ha noe å si på rutern min? Har en n86 som ikke kan koble seg opp mot rutern i det hele tatt. Jeg har en Speedtouch ST585 fra Nextgentel, any clues? Takk på forhånd Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Sjekka powersaving mode mtp Wifi? Har hatt det problemet med andre telefoner, og når jeg skrudde av powersaving, så ble alt finflott. Lenke til kommentar
KDurant10 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Eh, hvordan sjekker jeg powersavingen på wifi? Er litt nybegynner som du kanskje skjønner.. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aner ikke Får ikke min før mandag eller tirsdag Sjekka manualen? Tipper det i nærheten av connection settings eller wifi settings. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Da har jeg fått en N900 i hus! Esken ligger ved siden av meg, har ikke åpnet den enda Spent nå ja! Huhu. Kudos til Komplett forresten! bestillte den 2 og fikk den i dag! Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Eh, hvordan sjekker jeg powersavingen på wifi? Er litt nybegynner som du kanskje skjønner.. Kan sjekke denne tråden også: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=35922 Og denne: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=35600 Endret 5. desember 2009 av schlinkey Lenke til kommentar
KDurant10 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg fikk ihvertfall skrudd av strømsparing, men funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Så det er meningen at man må ta av den beskyttelsesfilmen som ligger over skjermen med en gang du åpner den?... Hadde håpet at det var av typen som kunne ligge på liksom, men skjermen er jo mørk som f da. Lenke til kommentar
KDurant10 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Den må nok tas av ja Ble litt småskuffet selv Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Førsteinntrykk av telefonen etter ett kvarters bruk: Skjerm: Ble meget overrasket over hvor responsiv den var! Jeg hadde HTC touch pro før, og den var ikke i nærheten av å være like responsiv som N900! Stort pluss der altså. Bildet og fargene er klare, virker som en meg god skjerm alt i alt! Tastatur: Var mindre enn jeg hadde forventet, men etter å ha skrevet litt på det er jeg også her positivt overrasket! Er god feel over tastene, og jeg kom godt overens med det etter bare ett par minutter (Må nevnes a jeg har forholdsvis små fingre) Os: Kan ikke uttale meg så mye om dette enda, men det virker intuitivt i allefall. Telefonen i seg selv: Byggekvaliteten virker god og solid! Jeg ble overrasket over hvor lite jeg merker til de 180 grammene på telefonen. Min htc Touch pro føltes som en murstein, og den er mindre i vekt og fysisk utformelse. Thats it for now! Alt i alt, dette gav mersmak, og jeg gleder meg til timene fremover Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg fikk ihvertfall skrudd av strømsparing, men funker fortsatt ikke Ingen hjelp i de to trådene heller? Sjekka sikkerhet i rutern? Lenke til kommentar
TheGadgetMan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Førsteinntrykk av telefonen etter ett kvarters bruk: Skjerm: Ble meget overrasket over hvor responsiv den var! Jeg hadde HTC touch pro før, og den var ikke i nærheten av å være like responsiv som N900! Stort pluss der altså. Bildet og fargene er klare, virker som en meg god skjerm alt i alt! Tastatur: Var mindre enn jeg hadde forventet, men etter å ha skrevet litt på det er jeg også her positivt overrasket! Er god feel over tastene, og jeg kom godt overens med det etter bare ett par minutter (Må nevnes a jeg har forholdsvis små fingre) Os: Kan ikke uttale meg så mye om dette enda, men det virker intuitivt i allefall. Telefonen i seg selv: Byggekvaliteten virker god og solid! Jeg ble overrasket over hvor lite jeg merker til de 180 grammene på telefonen. Min htc Touch pro føltes som en murstein, og den er mindre i vekt og fysisk utformelse. Thats it for now! Alt i alt, dette gav mersmak, og jeg gleder meg til timene fremover Hei Jeg fik min HD2 siste uke, men har også utrolig lyst på N900. Er N900 virkelig den über gadget man trenger eller blir den kjedelig etter et par dage, hva tror du ? Det lyder jo ikke til at N900 er go for at skifte SIM hver 3 dag, så man må ha tvillinge SIM.... Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg hadde kjøpt N900 tvert dersom det kom offisiell Spotify klient til den. Nokia Maps/Ovi Maps hadde også vært fint og hatt. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Shit. Har oppstått et issue her nå.. Når jeg skal ta bilde med kameraet så kommer det bare operasjon mislyktes.. What the f***k..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå