Gå til innhold

Nokia N900 - Den store diskusjonstråden


Mr. P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er butterfly i extras-testing?

 

Kan være skummelt ja, men om butterfly har mer bugs for tiden, enn haze så tjah :D Kjedelig å føkke til telfen om man ikke er kyndig nok til å fikse den. :o

 

Ja den er i extras-testing ja så den er ikke så farlig får jeg håpe. Den kommer opp under programmer når man legger inn extras-testing kontoen.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problem med wi-fi? Jeg er på nett og kan surfe på nettsider det ene øyeblikket og det andre så faller jeg ut : :ermm:

Kan det ha noe å si på rutern min? Har en n86 som ikke kan koble seg opp mot rutern i det hele tatt.

 

Jeg har en Speedtouch ST585 fra Nextgentel, any clues?

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar

Førsteinntrykk av telefonen etter ett kvarters bruk:

 

Skjerm:

Ble meget overrasket over hvor responsiv den var! Jeg hadde HTC touch pro før, og den var ikke i nærheten av å være like responsiv som N900!

Stort pluss der altså.

Bildet og fargene er klare, virker som en meg god skjerm alt i alt!

 

Tastatur:

Var mindre enn jeg hadde forventet, men etter å ha skrevet litt på det er jeg også her positivt overrasket! Er god feel over tastene, og jeg kom godt overens med det etter bare ett par minutter (Må nevnes a jeg har forholdsvis små fingre)

 

Os:

Kan ikke uttale meg så mye om dette enda, men det virker intuitivt i allefall.

 

Telefonen i seg selv:

Byggekvaliteten virker god og solid!

Jeg ble overrasket over hvor lite jeg merker til de 180 grammene på telefonen. Min htc Touch pro føltes som en murstein, og den er mindre i vekt og fysisk utformelse.

 

Thats it for now! Alt i alt, dette gav mersmak, og jeg gleder meg til timene fremover ;)

Lenke til kommentar
Førsteinntrykk av telefonen etter ett kvarters bruk:

 

Skjerm:

Ble meget overrasket over hvor responsiv den var! Jeg hadde HTC touch pro før, og den var ikke i nærheten av å være like responsiv som N900!

Stort pluss der altså.

Bildet og fargene er klare, virker som en meg god skjerm alt i alt!

 

Tastatur:

Var mindre enn jeg hadde forventet, men etter å ha skrevet litt på det er jeg også her positivt overrasket! Er god feel over tastene, og jeg kom godt overens med det etter bare ett par minutter (Må nevnes a jeg har forholdsvis små fingre)

 

Os:

Kan ikke uttale meg så mye om dette enda, men det virker intuitivt i allefall.

 

Telefonen i seg selv:

Byggekvaliteten virker god og solid!

Jeg ble overrasket over hvor lite jeg merker til de 180 grammene på telefonen. Min htc Touch pro føltes som en murstein, og den er mindre i vekt og fysisk utformelse.

 

Thats it for now! Alt i alt, dette gav mersmak, og jeg gleder meg til timene fremover ;)

 

Hei

 

Jeg fik min HD2 siste uke, men har også utrolig lyst på N900.

Er N900 virkelig den über gadget man trenger eller blir den kjedelig etter et par dage, hva tror du ?

 

Det lyder jo ikke til at N900 er go for at skifte SIM hver 3 dag, så man må ha tvillinge SIM....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...