schlinkey Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 w00t! Der var min sendt fra MPX, bestilte igår atpåtil :D Så var det bare å sette igang f5-spamminga på ordretrackeren. Lenke til kommentar
garduch Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Her er første intrykket mitt: Har så vidt slått den på, men alikvel - Skjermen er fantastisk! - Alt er veldig responsivt og fint - Synes at følsomheten på skjermen god - Installasjons veiviseren fungerte veldig bra Jeg skal i gang med å sette opp mail for exchange og sånn nå. Skal se om ikke jeg for opptatt for å skrive et litt lengre innlegg i kveld når jeg har fått teste litt mer! Jeg sier bare til dere som venter på denne telefonen: Gled dere! Lenke til kommentar
abil Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 dere som har fått den kan dere ikke skrive litt om hvordan den er? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dere som har fått tlf, er det norsk tastatur? Regner nesten med det, men hadde ikke gjort noe om det var engelsk. Bestilte akkurat fra Telenor, så får vi se Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Dere som har fått tlf, er det norsk tastatur? Regner nesten med det, men hadde ikke gjort noe om det var engelsk. Bestilte akkurat fra Telenor, så får vi se Er norsk tastatur på min ihvertfall Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Shit! Det glemte jeg helt av! Nesten så jeg håper bestillingen min på komplett ikke går igjennom da.. Ville jo ikke ha det norske tastatuet! =/ Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvorfor vil dere ikke ha norsk tastatur? Er jo forferdelig irriterende å ikke ha æøå syns nå jeg Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja er jo det. Men vil helle kunne nå dem på et annet vis, enn at piltastene er helt forvrengte. Synes bare ikke det ser bra ut slik det er. Blir ett irritasjonsmoment igrunn Liker at ting er estetiskt korrekt, og det er ikke akkurat det norske tastaturet.. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ja er jo det. Men vil helle kunne nå dem på et annet vis, enn at piltastene er helt forvrengte. Synes bare ikke det ser bra ut slik det er. Blir ett irritasjonsmoment igrunn Liker at ting er estetiskt korrekt, og det er ikke akkurat det norske tastaturet.. Kan ikke akkurat si jeg har savnet opp og ned pilene men Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe. Nei er mulig det Får se hva det blir til. Må vel gi den ett forsøk om ordren går igjennom hos Komplett =) Lenke til kommentar
n900 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 jeg avbestilte min fra komplett igår, og bestilte fra telenor isteden, og idag fikk jeg melding med sporingsnummer fra telenor gitt. så da e det bare å vente.. va faktisk 500peng billigere og Lenke til kommentar
Positive Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Tror komplett har tatt en spansk en på meg. Hehe. Null forandring i statusen siden kl ett i dag. Så jeg tror nok ikke det er noen N900 med mitt navn der hos dem før neste forsending kommer. Blir nok å avbestille der i morgen ettermiddag Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, glad jeg ikke gadd vente på komplett lenger. Og nå er teh gadget i posten på sin glade vei til meg Ingen her som har vært uheldige og fått en med mic-feil eller noen andre stygge bugs? Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nei, glad jeg ikke gadd vente på komplett lenger. Og nå er teh gadget i posten på sin glade vei til meg Ingen her som har vært uheldige og fått en med mic-feil eller noen andre stygge bugs? Ingen mic feil som jeg hadde på min 5800 heldigvis, men er litt kødd med blåtannheadset faktisk.. Og jeg syns ikke lydkvaliteten er helt topp, men grei nok. Nokia pleier jo å ha kjempe bra lydkvalitet på samtaler. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Noen døde piksler hos noen enda da? Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Nå står ordren min som sendt, men posten har ikke mottatt noe enda, så da blir den vel sendt i morgen håper jeg.. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 [email protected] til meg Heisann, Det første partiet som vi fikk inn av N900 er dessverre allerede solgt ut. Neste sending kommer inn til oss 4.12 og vi har flere igjen av dem. Bestiller du nå så får du av neste sendingen som kommer om et par dager. Med vennlig hilsen Per Øyvind G. MPX.no AS Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord Postboks 2024, 3202 Sandefjord Tlf: 33 29 34 00 Fax: 33 42 90 02 www.mpx.no Jeg bestilte en i går (01.12.09) klokka 17:40. Så regner med dere som bestilte rundt samme tida ikke får den en av de første dagene. Lenke til kommentar
kvedno Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Bestilte min igår ettermiddag fra mpx, ser den ble sendt idag. Gleder meg! Folk som har fått den, kan dere legge ut noen bilder tatt med n900 kamera? Mvh, Kvedno Lenke til kommentar
Zaky Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hehe, jeg kan ikke avbestille fra komplett... det står noe om klar for pakking og at pakking startet 13.40 idag. Tar rimelig lang tid å pakke en mobil ser jeg. Orker ikke komplett lenger as. Første og siste gang jeg bestiller noe der. Grattis til alle som har fått sin fra mpx! Er det noen form for lag med den, slik det har blitt nevnt i en tidligere post her? Lenke til kommentar
JC81 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ser ut som Lefdal har den inne. Fikk nettopp SMS fra Elkjøp om at den jeg bestilte 2. november først blir sendt 16. desember Fikk forsikringer to ganger over telefon i dag om at den ville bli sendt i dag. Så mye er ordene til disse folka verdt... Avbestilt på flekken og bestilt hos Lefdal. Fri frakt har de også Satser på å få den rett over helgen hvis ikke før Endret 2. desember 2009 av jcnorway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå